Quote:
Zijn ze er origineel van VW? Van Hella heb je ze wel. Twee jaar geleden heb ik bij Hartsant een setje imitatieknippers gekocht incl. behuizing voor iets van €7,-. Dat waren deze. |
Sorry Rick, kan de witte knippers niet vinden in de schuur.
|
Okidoki, geen probleem hoor. Thanks anyways!
|
Even een update'je:
Voor: Tijdens: Na: 10x beter dan voorheen! De onderste roest is het volgende op het 'to do'-lijstje! Groet, Rick. |
knap gedaan! nx meer van te zien op de foto ;)
|
Zo... het roest onder de grill staat nu ook in de Fertan en ik heb even witte knipperlichtjes geplaatst!
|
Before:
After: En meteen alweer aan het volgende begonnen: Die moeten klaar zijn voor aankomend voorjaar: hoogglans gepolijst en met hoogglans zwarte harten! |
Netjes. Heel wat anders dan de Jetta die je had, maar dit wordt vast wat leuks!
|
Ja die Jetta was natuurlijk met dikke bumpers wat al een stuk moderner oogt (vind ik dan). Deze moet lekker oldskool-OEM blijven, geen rare fratsen, maar gewoon lekker en goedkoop rondjes rijden :D
Volgende op de planning: - wielen polijsten, - leuke bandjes erop (suggesties voor bandenmaat zijn welkom!!), - plat op z'n pens :D |
netjes zo:thumbup:
leuk wagentje.... |
Quote:
Bandjes zou ik niet breder dan 175 gaan ivm aanlopen. Velgen zijn 14 inch? |
14" bij 6J inderdaad.
Heeft iemand foto's van die banden op deze maat velg? Het moeten een beetje platte bandjes zijn, dat staat natuurlijk het vetst :) |
Hoe zat het ook al weer met de koplampen van deze Polo? Waren die nou ook gelijk aan die van de Golf?
Misschien leuk om t.z.t. kruiskoplampen te plaatsen, vandaar... |
Nee lampen van golf 1 of 2 passen voor geen meter.
|
Ja dat dacht ik eens gehoord te hebben. Zijn er dan wel kruiskoplampen specifiek voor de 86c te koop dan? Zo ja, waar??
|
Ik heb 14 inch 6J onder mijn Steilheck met 175/50 r14 banden (Pirelli P6000)
|
Mijn polo met 14" en 6j 155/55 14 banden
|
Super die foto's! Vette Teardroppies! Ik geloof dat ik die 155/55-ers wel gaaf vind... Zullen zeker wel niet de goedkoopste zijn, maarja ook daar raak je aan gewend :S
|
Die 155/55ers kosten juist geen drol :D :thumbup:
|
Klopt, kosten bijna niets. Ballonbanden zijn nog duurder:P
autobandenmarkt.nl -> 155/55 r14 Nankang ns-2 € 38,90 :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:51. |