Topdag gehad in Dinxperlo, mooie autos en mooi weer .
'T was erg gezellig, lekker ijs en bier ;) De rest van de foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=OFVTXLQZ |
Bedankt mensen voor de leuke reacties!
gr. |
Zo! eindelijk weer in de huiskamer !
Heb net de auto weer schoon ,alle muggen eraf ,laatste burgum stof ook meteen eraf gewassen ! Onderweg iid audivwfreak nog zien staan met pech ,Marten is er achtergebleven voor hulp,wij zijn doorgetuft ,er stonden al genoeg medevwfanaten bij om te helpen :thumbup: Onderweg zelf ook nog enige pech! de koolborstels van de laadspanningsregelaar bleken op te zijn ,en had ik geen laderij meer :eek: . Maar gelukkig had ik wat gereedschap mee en heb ik met behulp van een schroeverdraaier en wat wrikken de koolborstels wat verder eruit gekregen en dus de regelaar weer werkend gekregen ,en konden we onze weg naar het hoge noorden weer voortzetten . Morgen eerst maar even een nieuwe regelaar halen ! En ook nog de 1e prijs voor de jetta gekregen ! Mijn dag kon niet meer stuk ! De organisatie nog bedankt voor de leuke gezellige meeting! ,Ja het keuren van de auto's was even een kleine tijdsroving ,maar al met al een geslaagd evenement! Volgend jaar komen we zeker weer ! |
Quote:
Hoe is het met audivwfreak afgelopen? Was ook nog even gestopt om te vragen of ik kon helpen maar er was al iemand spullen halen om de auto te fixen en de dingen die die nodig had had ik niet bij me... |
was weer een zeer geslaagde meeting,
heb weer genoten :thumbup: |
Hoi ook weer terug en alles weer uitgeladen. Vandaag voor het eerst met de stand gestaan mat jps-works of art. Was allemaal super geregeld daar... veel belangstelling gehad van de bezoekers.
Super mooi weer en ook heel veel dikke auto's. Dikke duim voor de vw fanatics. Gr Joostema |
|
Nou Chris, jij laat er ook geen gras over groeien.. goed bezig!
|
Hij heeft gewoon mazzel dat ik niet twee kaartjes vol heb geschoten :D
|
Was weer een erg gezellige meeting.
Weer was echt een voordeel, wel erg benauwd maar vele malen beter dan regen. TOP DAG!! Hier de link naar alle foto's: Mijn foto's van Dinxperlo 2009 Voorproefje: (moet er effe ook bij natuurlijk ;) |
Bij interesse in een van de foto's ff mailen dan stuur ik je de volledige!
|
Zoals ook alle voorgaande jaren ook dit jaar weer een supermeeting :thumbup:
Het weer was super (warm ), mooie bakken gezien, mooie dames gezien en een heleboel lol gehad met de batties uit Groentelo en Aal, ze broer en die andere knakkier die erbij liep waarvan ik de namen al lang en breed weer ben vergeten Al met al weer super vermaakt alleen de wachttijd voor show&shine was echt wack, heb al met al 2,5 uur in de rij staan wachten met me goeie gedrag. Helaas niks gewonnen, 3 prijs ging naar Opa Cult met ze witte Jetta en de 2e en 1ste prijs naar de beide Jetta MK2's van de jongens uit FRL, beide erg dikke bakken dus maybe volgende keer beter. |
Quote:
jij en je vriendin!! Super dat je ons hebt geholpen ik sta bij je in het krijt!! ook de andere mensen die even zijn gestopt om te vragen of ze iets konden doen wil ik bij deze ook bedanken, en natuurlijk mijn vrienden uit hallum die met deze warmte samen met me 3 uur hebben staan wachten in duitsland voordat we onze weg konden vervolgen SSSSUPPPERRR :thumbup: !! verder een gezellige dag gehad en veel leuke en bezondere auto's mogen aanschouwen! |
Quote:
Precies, ik gisteren kaartjes controleren, maar was er gelukkig maar 1 :) :thumbup: Eibert bedankt |
Was inderdaad een mooie dag gisteren, maar enorm heet! Ik plakte als een malle eenmaal thuis aangekomen, kon die Meguiar's Watermagneet gewoon op me rug gebruiken leek het wel :blink:
Show&Shine was een tof idee om voor te rijden voor de jurering, zodat je ook ff met de jury kon babbelen -> top! Alleen inderdaad die lange rij, vooral in die hitte was dat niet bepaald comfortabel :( verder top georganiseerd, leuk dat podium waar je na de jurering over moest langs Ron Huyzer, en catering was ook niets op aan te merken. Uiteindelijk toch maar goed dat ik samen met Merijn Sakko (oranje Derby 1) toch maar de hitte heb getrotseerd en in die Show&Shine-wachtrij ben gaan staan: 3e Prijs Polo 6N(2) B) Heren VW Fanatics bedankt voor deze eer! |
Was een hele mooie meet!
Complimenten voor de organisatie :thumbup: |
Wij willen iedereen super bedanken voor de Super opkomst en de super gezellige dag.
En bedankt voor alle super reakties! Wij hebben een kleine inschattingsfout gemaakt met het voorrijden van de Show & Shine en het was wat drukker bij de Show & Shine als dat we gedacht hadden! en daarom willen graag onze excuses aanbieden voor degene die zo lang gewacht hebben! We wouden iets nieuws proberen en pakte iets anders uit als dat we geplant hadden.. Maar ja niet alles kan altijd in een keer goed gaan:) Volgend jaar gaan we ons best doen om wat punten te verbeteren. Allemaal super bedankt!! |
dit is toch wel 1 van de betere meetings!! ;)
het stukje duitsland ernaar toe.. de duidelijke bordjes langs de route.. vette lokatie.. eten/drinken/toiletten de auto's podium en alles tot in de puntjes geregeld!! heb geen foto's gemaakt 'moest' wat eerder weg.. (we gingen zwemmen/chillen bij sanadome) en na in de hitte rond te lopen werd dat wat vroeger als gepland :D |
Was een super meeting.
Mooie lokatie, en alles perfect geregeld ! Foto's staan in de gallery. |
Quote:
Jongens en meiden van de organisatie, jullie hebben het gewoon perfect tot in de puntjes verzorgd! Ik vind dat het wachten voor de beoordelingen eigenlijk geen naam mag hebben. Ikzelf ben om 14.15 aangereden naar de beoordeling en om 14.35 stond ik weer terug op mijn plaats. Niets van te zeggen toch? Ikzelf vind deze manier van jureren en ook nog even aandacht op het podium een superleuke manier. Dat het dan allemaal wat langer duurt weegt daar niet tegen op mijns insziens. Dus ga zo door! |
All times are GMT +1. The time now is 06:21. |