Hier eindelijk de foto's
Heb er een schroefsetje onder geplaats van V-maxx. Moet zeggen dat het erg stug rijd maar zeker niet verkeerd. Gezien een set maar 300 euro kost ben ik dik tevreden. Over de velgen zijn we helaas niet tevreden toch niet helemaal ons ding. Dus bij deze staan ze alweer te koop voor 1350 euro. De maten : Voor 19x8j ET45 met 215-35-19 Falken banden Achter 19x9j ET45 met 225-35-19 Falken banden. |
Nou, ik vind het anders niet verkeerd.. ziet er top uit!
|
mooie golf ! dat interieur staat hem ook prachtig !
van wie is trouwens die mooie golf 1 op de achtergrond van de foto's ? Grtz |
zoow, die wielen doen haar goed :thumbup:
Echt een hele goede keuze!! Edit:Naast foto's kijken moet ik ook nog wat beter leren lezen op dit forum Jammer dat ze weggaan... |
Quote:
kijk ook eens op de andere foto's, is een meeting ;) vind die wielen erg dik staan juis! |
Ik vind het er ook goed uit zien zo,maar het is natuurlijk jullie wagen.
Waarom willen jullie ze weer weg doen ? Groet, Marco |
Ik vind het ook wel dikke wielen, zonder dat zwarte randje in de spaken zou het nog mooier zijn denk ik. Maar ik heb ze even naar Niels doorgestuurd die zocht nog wielen voor zijn golf 5 :).
|
Hele mooie golf!
Wielen staan hem goed.Jammer dat ze weggaan! Foto's toevallig gemaakt op HOW Tuningday? |
@ Ardjan Thanks !!
@ t.c.z.l. Jep op HOW @ Classic-edition We gaan toch liever richting BBS of iets dergelijks |
Eindelijk weer eens een update.
Ik heb een grille zonder logo gemonteerd en het halve maantje in de motorkap dicht gemaakt. Eindelijk de evolution velgen kunnen verkopen en vervangen voor BBS le mans replica's. Blijft toch het dikste wiel wat er is. Alleen een beetje jammer dat we geen geld hebben voor een origineel setje. Ook het schroefsetje heeft zijn weg weer gevonden naar de onderdelen kast. Deze is vervangen voor airride van BSS. Blijft toch het mooist om een auto plat op zijn bek te zien liggen. Alleen de voorkant mag nog wel iets lager. FF kijken of er wat aan te passen valt. |
Hele mooie auto !! :eek: :thumbup:
Interieur is echt super... ;) Persoonlijk zou ik niet kiezen voor die bbs replica's maar ja.... Misschien een paar dikke 18/19 inch porsche wielen eronder ?? |
altijd die kritiek op de replica`s... :screwy:
Staat super dik zo, mooie V zo :thumbup: |
Dit staat echt heel erg mooi zo.
Niks meer aan doen, lekker ervan genieten. Veel plezier ermee, en bedankt voor de mooie foto's! |
Een heleeeeeeeeeeee dikke golf.
|
Quote:
echt een dikke bak de velgen staan super :thumbup: |
super deze V:thumbup: vind persoonlijk die andere wielen wel iets vetter staan,ben ook niet zo van het logo's verwijderen eigenlijk.....
|
Ik vind hem voor ook laag zat zo op de foto's alleen achter iets te laag waardoor vaak het wiel niet meer in het midden zit. Misschien gewoon achter ietsje hoger zetten.
Verder ziet ie er super uit zo :thumbup: |
totaal niks mis mee, walter en jolanda, echt super wagen. zoals altijd
|
Zo, jij hebt niet stil gezeten v/h weekend! Nice!
Veel sportiever deze wielen! :cool: |
Heerlijke wagen en dat gezeur over replicas gaat toch om het model van het wiel en dat is super LM's.
Een hele dikke auto. |
All times are GMT +1. The time now is 17:59. |