Quote:
Jups. DX staat nu thuis in het hok wachtend op een opfrisbeurt en wat nieuwe pakkingzooi :D |
Gaat lekker met de site :)
Nieuwe toevoegingen: __________________________________________________ ________ Staan nog 2 in de wacht, wegens onvoldoende gegevens :cool: DOMI en Huibert (penningmeester golfcabrioletclub.nl) __________________________________________________ ________ Kom maar op met de verdere aanmeldingen dames en heren :D |
Gegevens heb je nu ;)
|
Je staat er op DOMI ;)
Evenals Cabrio-Addict :) |
Zo, ben weer even bezig geweest
met de site :cool: Foto-update: Nieuwe bezoekers toegevoegd: Enjoy your stay :cool: ____________________________________________ Is hier nog iemand die zn Einser op de site wil zetten? ____________________________________________ BTW: Iemand nog leuke vernieuwingsvoorstellen voor de site? |
Quote:
:thumbup: klasse kerel, top! En de auto van Dennis Dremmen staat erbij, hij is een bekende van me, sta ik van te kijken, ik wist nl. niet dat hij watercooled.nl al kende. Thanx! |
joe hef meel en piekaas
|
Quote:
Dankuwel :thumbup: |
Shit, moet nog steeds pics maken. :redface:
|
Ik zat net ff te neusen bij de polotjes en lijkt me :thumbup: om op de site te komen Zal je ff wat foto's stuuren :)
|
Quote:
Sorry Joey :redface: Het is helaas geen MK1 ;) Wel mooie polo verder hoor :thumbup: |
Update
Jawel, er staan al weer een
paar nieuwe auto's bij de bezoekers: __________________________________________________ ________ Bedankt voor de vele aanmeldingen :hug: Maar er kunnen nog veel meer bij, dus blijf je aanmelden! Elke MK1 is welkom: passat, polo, derby, golf, jetta, golf cabrio, caddy en AUDI50... Vergeet ook het gastenboek niet!!! |
Ik heb je ook foto's gemaild
echt een mooie site :thumbup: Groeten Jasper |
TADAAAAAA!
Hij staat er al op.... Zijn er nog meer die willen? |
ja, binnen 4 maand heb ik er eentje voorje ;)
|
Sow... ff weer een update:
Nieuw in ons eigen wagenpark: Binnenkort nieuwe foto's van o.a. Tiena's Jetta (verlaagd + sportvelgen), nieuwe foto's van mijn daily en de nieuwe Golf1 GTD van Henk v/d Veen!!! En nieuw bij de bezoekers: De "broer" van Goldfinger (KB-67-PN, Goldfinger = KB-66-PN) Onze eigen BIG MAC MARK en zijn dakloze En Roy Conen, trouwe bezoeker (tevens zijn daily cabrio :cool: ) __________________________________________________ ________ Jullie zien het, de site is always on the move :thumbup: Wil je er ook bij? Er is plaats genoeg, dus kom maar op met jullie foto's! Kijk ook eens op onze Marktplaats en schrijf in het gastenboek!!! |
Vette shizzle, my man! :D
Wordt echt een toffe site man, ook omdat nu die 'marktplaats' in de lucht is! TOP! |
Sow...
Na een behoorlijke poos weer eens bezig geweest :redface: Even te druk gehad met de organisatie van de meeting, en het ontwerp van de flyer... Nieuwe bezoekersgalerijen: ___________________________________________ Al er nog meer zijn die hun MK1 graag op de site zien, hoor ik het graag :hug: Bekijk de pagina's over de meeting ook maar ff :thumbup: En vergeet het gastenboek niet :tongue: |
Hallo Sponze ik mis mijn pics?
Supersprinter |
SponzeR zal er wel nog aan werken.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:31. |