Vdo
|
Quote:
Jup vdo klopt .De prijs klasse is ook een stuk hoger van vdo. |
beetje laat maar, welkom mede g40 rijder!!!
|
Quote:
Instumenten in de auto zijn niet zo erg nauwkeurig hoor, ook VDO niet. VDO klopt meer, maar niet 100%! |
Ik heb afgelopen zaterdag mijn lader laten reviceren door arno (polo3) petje af hoe hij het alemaal doet echt heel netjes :thumbup:
Hij legt je echt alles uit hoe hij het doet en heeft er zeker profecioneel gereedschap voor .Ik moet de lader nu 2000 kilometers in rijden heb al 500 kilometers gehad nu de andere 1500 nog :D . Hier zijn de foto's toen ie klaar was Bling Bling :thumbup: Zonder lagers Met de lagers Hier is de lader voor gesmeerd omdat ie anders droog er in gaat . |
Goed bezig !!
Hele nette auto. Heb vroeger ook een G40 gehad, originele nederlander. Weet trouwens niemand waar hij is gebleven ? Volgens rdw bestaat het kenteken niet meer. (GT-HP-55) Jammer jammer. |
Leuk wagentje zeg! Ziet er nog goed uit!
|
Bedankt voor al die leuke reactie's :)
Heb vandaag 2 zwart leeren kuipstoelen er in geplaatst en achterbank er uit gehaaldt. In januari komt er een veerpootbrug in achter voor de gordels en achterin de auto wordt alles met leer bekleed foto's komen zodra het af is. |
He joey, graag gedaan.
Je hoeft de lader in totaal maar 1000 km in te rijden hoor. Eerste 500 niet boven de 3000 toeren en geen druk. Volgende 500 meer toeren,maar nog steeds geen druk. Na 1000 km in total dus,mag je de lader opbouwend gaan gebruiken. arno |
ziet er weer netjes uit joey...
gr siem |
ziet er weer fris uit....
De lader zal wel lekker brullen nu hij weer extreem vers is.. Toen ik bij arno weg reed wist ik niet wat ik hoorde... Helaas nam het geluid iets af naar mate ik meer km erop had.. Maar het blijft een vet geluid die laders |
Quote:
Ja cker het is een super geluid :) bevalt goed zo'n G lader :thumbup: |
En de lader helemaal ingereden nu?
Arno |
Quote:
Ja hij is ingereden en het resultaat is zekers goed :D druk 1.5 1.6 heeft ie wel ben er echt tevreden over . Bedankt man :thumbup: :woowoo: |
Heb deze week ats classics gekocht in een goede staat en hooglans gepolijst kon het niet laten om ze er onder te zetten :D dit is het resultaat
Meer foto's volgen , Ook van het intrieur dat bijna af is :rolleyes: |
kicke wieltjes hoor!!
Staan m goed. Arno |
Ziet er goed uit met die classics nu ;)
|
leuk bakkie zo met die ats classics
|
Staat netjes de velgen maar ik hou het bij orgenele heb laatst die van polo3 overgenomen als het de gene is wie ik denk dat het is.
gr. |
ja klopt, die heb je hier vandaan!!
Arno |
All times are GMT +1. The time now is 10:37. |