Quote:
;) haha,moet ik ook ééns installeren zie, moet ik niet elke ochtend zitten klooien voor men ouders :D |
Maar vergeet niet dat je broer de arodynamica heeft van een baksteen en jij niet, vette ride by the way
|
Quote:
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen, de corrado is zeker iets gestroomlijnder, maar weegt ook weer een stukje meer. Ik ben trouwens de broer van AD G60. Straks als het allemaal klaar is zal het qua motor vrijwel hetzelfde zijn. Het engiste verschil zal zijn dat ik grijze injectoren heb, en een ietsje anders inlaatspruitstuk. Dus het zou elkaar niet veel mogen maken. |
het blijven allebei vette wagens, golf of c g60. deze c helemaal ziet er super uit zo!
|
met zon wagen ga je toch swinters niet rijden mafkees
|
Hij heeft als dagelijks vervoer golfje 2 diesel en de corrado staat gewoon binnen hoor. Af en toe moet hij een toertje maken, want 3 maanden stil laten staan is ook niks.
En hij was niet van plan om dit met sneeuw of regen of zout op de weg te gaan doen, dus het komt wel goed denk ik. |
vanmiddag wat xenon erin gezet, scheelt dag en nacht:
|
Quote:
zuigslak :D |
Quote:
ik zeg 1 woord: klitteband (of hoe je dat ook uitspreekt)! kep me hele bumper al 5 keer los gereden, ik zoek nu de steunen aan de binnenkant van de bumper en die zijn weer eens niet los te koop :mad: |
Xenon ruled!!
|
De nieuwe achterlichten zijn van de week binnen gekomen, hierbij wat fotos ervan:
Gisteren in Essen nog een poetssetje voor mijn leer gekocht, zodat dat er volgend jaar ook weer helemaal fris uitziet . Tevens wat spoorverbreders besteld om de wielen wat verder naar buiten te brengen! |
En wanneer gaat ie op de bank?
|
mooie corrado, gaaf kleurtje ook
|
Waar heb je die fraaie achterlichten gescoord, Ad ?????
Grtz............. LRR |
De rollenbank zal begin volgend jaar pas een keer worden denk ik, nu staat hij meestal lekker binnen! Die achterlichten zijn zogenaamde edition mike's, originele achterlichten gespoten door een spuiter een spuiter die mike heet dus. Hij schuurt de merktekentjes eraf en spuit ze compleet rood of rood met de achteruitrijlichten wit, net wat je wilt. Als je interesse hebt heb ik zijn mailadres wel.
|
Dicce C!!! Heb ook getwijfeld er 1 te kopen, maar het is toch maar een kever geworden :confused: Misschien als daily als de kever ooit eens naar binnen gaat... :D Die achterlichten zijn trouwens zer netjes zo, zonder merkjes! Alleen met de apk moeten er ff andere in... (maakt ook niks uit, als het er de andere 364 dagen maar goed uit ziet! :tongue: )
Grz Niels |
lekkere corrado !
:thumbup: edit: en teminste geen offtopic oldskool oude garde gepost ;) :D |
Quote:
Je mag me z'n mailadres wel ff PM'en !!! Alvast bedankt !!! Grtz............. LRR |
Eindelijk begonnen met wat polijsten onder de kap:
Het is nog niet helemaal klaar maar het begint erop te lijken op de laatste foto. |
wow jij zit ook niet stil..goed bezig! Dus onder de kap wordt het bling bling?
|
All times are GMT +1. The time now is 01:34. |