Jongens, jullie vergetn een ding! Indoe wordt onze airride provider! :D
|
ziet er erg goed uit, ik hou van low budget dingen, :D helmaal mijn style.
succes, en ben beneiuwd wat de matrialen ongever kosten, beetje huis tuin en keuken laswerk en klaar, kicke |
ziet er erg goed en profi uit.
succes, lijkt me ook wel wat zoiets |
voor de een een afgekeurde brandblusser
|
voor indoe een hoogglans polijste alu luchttank
|
ah, super :)
|
Quote:
de slag van de balgjes is 11,5 cm ik kan hem op zijn laagste stand ongeveer 10 cm verlagen vergeleken met de orginele veer dan zit ik op de laagste stand dat de orginele schokdemper kan met een verkorte schokdemper (voor verlagingssetjes) kan hij wel lager MAAR die moet ik dan nieuw kopen en is het geen lowbudget airride meer |
Quote:
ja zuinigert!!het mag ook weer niks kosten he!! :wink: :biggrin: |
Quote:
nee, he he, anders moet je ook weer die topic titel aanpassen, dat werkt niet, hoe meer LOW budget hoe beter :D |
Quote:
oh ja!dom van mij :redface: ! maar je bedoeld eigenlijk: hoe meer budget er wordt uitgegeven aan "low" des te beter toch? :D ;) |
Quote:
zo he, die is ff scherp voor de vrijdag middag.. sta mooi met me bek vol tanden :D |
haha hajee is elke vrijdag vrij voor hem is het al zaterdagmiddag
|
Quote:
oo oke, dan speelt ie dus vals, ik moet vrijdag en zaterdag ook gewoon werken.. :wink: |
Quote:
wat voor dag is het vandaag dan?? ik raak elke keer weer in de war met zo'n lang weekend...! ;) :biggrin: |
Maak ook ff een opsomming van wat je nu precies kwijt bent aan kosten,dan kunnen we zien hoe Low je budget is om Superlow te kunnen gaan :D .
Ben echt benieuwd naar het resultaat |
WOW Steve man helemaal super dit kreeg net pas de link door van HJ had het nog niet ontdekt opt forum!!! :redface:
Succes man en stuur ff dat filmpje door he>? |
gisteren bij conrad elekronics geweest, veel te veel leuk spul
twijvel nog om een afstands bediening te kopen. kan ik hem wel op afstand hoger en lager zetten hier een paar foto`s van het bedieningspaneel (is nog van karton) |
Hah! Steve maak ff wat fototjes van hoogste-laagste stand......Mjam! :D
|
leuk man! en nu fotos van de auto :D... en het kostenplaatje... p.s. ga je dit ook voor andere mensen doen? ik reserveer al vast een plekje :D
|
ff kijken of dit werkt
http://rapidshare.de/files/1789872/air3.AVI.html |
All times are GMT +1. The time now is 21:09. |