kachel is mooi klein geworden
mooi extra ruimte voor andere dingen |
dat heb ik in de mijne ook gedaan, ik heb ook enkel nog de blower.
Maar daar heb ik ondertussen dik spijt van! ik was toch niet van plan ermee te rijden in de winter, maar als je naar een meeting ofzo rijd in mei of september is het smorgens en savonds ook lekker koud hoor ;) Dat heb ik mogen ondervinden tijdens een tripje naar engeland eind voorbije zomer :D |
Quote:
oke dat mag zo zijn maar ik heb ook geen aansluittingen op mijn motor of dat moet ik gaan aanpassen. gr willem |
ik ga het ook zo maken,alleen een blower is meer als zat...jas extra aantrekken is geen probleem toch?;)
|
Quote:
dat is de beste oplossing tegen de kou :thumbup: :D |
het is dat het een apk-punt is anders had ik alles achterwege gelaten;)
|
Quote:
Alsof dat Golfje van jou straks door de kou gaat rijden :tongue: Dan staat ie vast en zeker lekker warm en droog in de schuur... |
Quote:
daar zal die zekers staan :D |
vond nog een oude foto van de golf :D
|
Mooie achterlichten.
Ik ga effe een emmertje volkotsen. :thumbup: Edit: ik lees de rest van het topic net pas door... :eek: Meer info hiervan? Ik heb geen idee hoe die FSI precies werkt, maar heb gehoord dat dat vrij gecompliceerd in een andere auto om te bouwen is. Heb je nou losse gasklephuizen gebruikt, of is dat origineel zo? Of een VWM-dingetje? |
Quote:
hoezo :confused: |
Quote:
Zo'n nette auto, dan zijn die achterlichten echt zonde imo. |
Quote:
watvoor lampen denk ja dan dat het zijn? |
Quote:
Witte of van die lampen van die City-golf? Al ga ik meer voor die witte variant. |
Quote:
zijn witte (NIET heldere) achterlichten voor zover ik weet van hella ;) |
Niet mijn smaak, but then again, ook niet mijn auto. ;)
De rest van de plannen klinken wel heel goed, en ik ben heel benieuwd naar verdere details van die motor! |
Quote:
is volgends mij niet eens zeker dat die lampen er weer inkomen (hij heeft genoeg andere keuze :D ) denk dat willem binnenkort wel weer updates post. |
Quote:
Zover ik weet heeft willem keuze zat :D Heeft geloof ik alle types wel liggen ook veel bijzondere ;) :thumbup: |
Quote:
das mooi,want die witte lijken idd nergens op... :shake: |
ik heb meerdere achterlampen liggen
orgineel zwart rood citi achterlampen wit smoke rood wit alle lampen zijn orgineel hella :D dus keuze zat maar maak je geen zorgen de auto krijgt toch een andere kleur :D |
Quote:
motor van mij is apart :confused: 2.0l 16v throtleboddy`s met dta heeft genoeg vermogen :eek: |
Quote:
wat wil je weten vermogen 200 +++++++++++++++++++ :eek: koppel heel ver over de 200 nm :eek: orgineel vw motorsportmotor |
Quote:
maar hier ontbreekt nog 1 mooi setje aan dit lijstje niet heldere wit/rode :tongue: :tongue: |
Quote:
Wat voor itb's zijn dat? Lijken een beetje op die van TWM. Het is neem ik aan geen FSI meer nu? (niet dat dat mij verder wat zou boeien met zo'n blok. :D ) |
Quote:
heel leuk project, idd over de achterlichten is al genoeg gezegt.. heb alleen moeite met bovenstaande... waar komt hij uit dan? geweldig leuke motor, ken ze van bij freddy cane.. maar vw motorsport.. :rolleyes: |
Quote:
maakt die van zulke moteren dan |
Quote:
Als jij dat wil dan maakt hij ze wel ;) Maar dan staat er freddy cane-motorsport in en is je blok oranje :D :D http://www.freddycane.com |
Quote:
;) |
freddy maakt zelfs een 1.6 20v atmo met itb etc voor je
|
Quote:
oke dat wist ik niet maar deze komt daar niet weg |
neemt niet weg dat het een leuk torretje is... ga je hem ook gebruiken? ( ring, slalom, sprint?)
|
Quote:
ik wil zekers wel weer gaan sprinten maar ook voor show en shine |
Maar wat voor itb's zijn dat nou? :confused:
|
Quote:
ik weet het merk niet wel dat ze 48mm zijn |
en willem
zijn er al weer updates??? |
|
Ziet er goed uit :thumbup:
Gaa zo door jonge komt goed. Gr Siep |