Leer ziet er strak uit :)
Nu nog een origineel stuurtje ! |
Quote:
we waren idd nog op tijd , was een klein uur rijden . @t!m , dank je . er komt een stuurtje in uit een polo . |
De golf is weer terug van de garage en rijdt weer als nieuw .
Het volgende is gedaan : *apk *grote beurt *remschijven + blokken + remvloeistof ververst *distrubutieriem *waterpomp *contaktpuntjes , verdelerkap , bougies , bougiekabels , rotor en nog wat kleine dingetjes als sensors ed laten vervangen om weer een frisse motor te krijgen . :D Zaterdag weer omlaag en wat interieur dingetjes veranderen . |
Gister weer een tegenvaller gehad , eigenlijk 2
Begon al met een cm of 5 water aan de bijrijderskant . afvoergaten zaten dicht achter het schutbord . En alsof dat nog niet genoeg was kapte de kachel er ook nog mee en stond de golf vol rook . Van de week maar eens kijken wat de schade is onder het dashboard |
van de week maar is ff aan de golf klussen buurman ;) !!
gr. Martijn |
Van de week weer eens veder gegaan met de golf .
Heb een stabi-stang achterin geplaatst . En heb de wiekastverbreders en stootlijsten verweiderd :cool: Hier nog met alles erop . Hier alles eraf gehaald Toen kon het poetsen en lijmresten verweideren beginnen ( pff wat een k*tklus ) Maar het resultaat mag er wezen . :thumbup: Tot zover weer even de update . Nu weer veder met het interieur . :D |
oei mooie spoiler :) hadmn vader 15 jaar geleden ook op zn MKII GTD-IC worden die nog nieuw geleverd of moet je er echt tegen aan lopen?
mooie golf verder :) |
Bedankt .
Naar mijn weten wordt de spoiler niet meer gemaakt . De doos waar de spoiler in zat was volgens mij ook al een jaartje of 20 oud . Kwam de spoiler toevallig tegen via mp |
netjes,zo zonder lijsten e.d. :thumbup:
|
Ook te koop? :D
|
ziet er goed uit zo buurman, nu nog een breder set wielen !
gr. Martijn |
Aardige dikzak zo, zou aangezien je de lijsten en wielranden eraf hebt zou ik de spoiler en luchthappert er ook afhalen trouwens, maar da's persoonlijk :)
|
Bedankt :D
JurjenV : bijna alles is te koop . :D Bredere wielen wordt aan gewerkt en de luchthapper gaat er ook af . Alleen de spoiler blijft , want anders het ik gaten in de klep . |
Vandaag weer aan het rommelen geweest , maar heb nu een probleem/vraag .
Heb een openluchtfilter van K&N geplaatst op de cabrateur , maar nu loopt de motor rommelig . Als ik het rode slangetje dicht houd dan loopt de motor weer prima . wat moet ik met dit vacuum slangetje doen . ?? gaat om het rode slangetje , links van het gele potje . ( zit nu even het regelaartje uit de pannekoek op ) en als 2de . er komt een zwarte slang achter het blok vandaan , dat normaal onder op de orginele pannekoek aangesloten zit . wat doe ik daarmee .?? |
Ik denk dat je het rode slangetje gewoon moet afdoppen, en is die andere geen ontluchting van iets?
|
rode afdoppen idd en die zwarte is BEluchting,kun je zo laten hangen....
kek filtertje trouwens:D |
Moet je met een (open) luchtfilter verder niks veranderen aan de afstelling dan? En geeft het nog een beetje geluid?
|
Bedankt voor de snelle reactie's . Het torretje loopt weer als een naaimachientje :thumbup:
Vandaag ook ontdekt waar me binnenbrandje vandaan is gekomen . Kachelweerstand uitgefikt en de ventilator vastgelopen . Nieuwe kachelweerstand geplaatst en de ventilator gesmeerd . Weer een puntje van de lijst geschrapt . :D |
Quote:
Heb niets hoeven afstellen . Kwa geluid merk je wel verschil . |
fijn he als ik de werkbank is opruim ;)
gr. Martijn |
Hallo Johs, wat heb je met je oude interieur gedaan :D :D
M,n broertje zoekt nog een knap interieur. Mag nog even gezegd worden dat je II er retevet bij staat DIKKE POEP :tongue: Greetzz Nico |
Quote:
WD40 is ideaal tegen lijmresten van stickers.. Even goed laten weken :thumbup: |
Quote:
* jetta mk1 '82 : zekers zekers , kan nu weer wat weg leggen zonder af te vragen of het van de golf2 of jetta1 is . :D * veerzes : hey nico , het interieur staat in ver verkooptopic . pb me ff en we komen er wel uit . * VwJarnoGT : WD40 zeg jij ! ... ik ga het morgen eens proberen . bedankt voor de tip . :thumbup: |
kleine update .
nu de a3 wielen weg zijn is er een set 15 inch verbreed staal voor in de plaats gekomen . heb deze bruin gespoten met een beige randje . aankomende week gaan de wielen eronder en zal ik nog een duidlijkere foto plaatsen [IMG] [/IMG] |
nice,ben benieuwd:thumbup:
kom je ermee op mwm? |
nope die pannenkoek komt met de caddy van de baas op audi S8 hoepels :rock:
|
jammer,heb um nog niet IRL gezien nl.
|
zal nog is praten met hem ;)
|
kom morgen met de golf nar mwm . de wielen zitten eronder .
|
Quote:
dikke :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:59. |