had gisteravond een feest was me een beetje te vroeg om er heen te gaan.
toffe foto`s! hé ronnie, was egon niet mee? |
Nee Egon had de kleine ziek thuis zitten en tsja Familie gaat voor het feest he..
Jammer maar helaas.. Volgende keer beter,. Gr Ronnie |
Quote:
Ik weet toch wie je bent ;) Heb je persoonlijk de flyer gegeven :thumbup: |
Quote:
Die flyer heb ik nog :D Dacht dat je me wel herkende :) |
hierbij mijn foto's
http://s38.photobucket.com/albums/e...mview=slideshow |
En hoest met de bandjes :D Of had ie er slicks onder???? |
Twas een leuke en en erverdende dag
|
Quote:
Geen slicks, mocht alleen met straatlegale banden gereden worden... |
Dan lijken ze aardig kaal rondom!!!!!
|
Mooie dag, 2,5 uurtjes rijden maar toch ! Goed te doen, veel opeltjes toch nog. En het weer viel idd mee !
|
leuk spul gezien hoor,
jmmr dat het tupperware gehalte overheerst daar ... scheelt: des te meer wardeer je de VAG weer ;) |
Quote:
hey heb je niet gezien...of had je de jetta niet mee? en ga ervanuit dat dat speciale bandjes zijn onder jd z'n golf maar omdat het een bekende is word er zo over door gedramd beetje jammer :screwy: |
Quote:
Alberto, lullig gezegd maar hij is toch al totaal loss. Ik zou alleen wel een iets bredere band gebruiken. |
ik heb me prima vermaakt!! :thumbup:
we hadden geluk met het weer!! |
Quote:
ik zag een aantal 'team pg' nummerplaten op de foto's, jullie waren goed vertegenwoordigd :thumbup: |
Quote:
zijn 2 klassen he, 1 met straatbanden en 1 met semi slicks. ik neem aan dat jeroen met deze klasse mee reed. |
De duitse autosport is al jaren een begrip in de nederlandse Tuning scene.
Ook dit jaar zijn we weer met de club heen geweest in een colonne van dik 40 wagens. Verder 4 sprinters,4 vrij rijders en 2 wagens bij best of one. Al met al een goed visite kaartje afgegeven. :D De sprint was ook weer enerverend met auto´s van allerlei pluimage. Hierbij een kleine impressie van deze dag. Meer foto´s op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew |
semi slick toyo r888.. is straatlegaal
|
Quote:
Zag je nog ernaartoe rijden in de zwarte Golf station Wytze :D Ik reed voorop in een mk2 dark burgundy en achter me een zilvere mk4 en blauwe mk3. |
@vw roadwarrior : Stonden jullie op een parkeerplaats stil langs de weg tussen Rolde en Assen ?
|
Quote:
Denk dat het geen lichtere schermen waren maar bredere. Zodat er wielen onder kunnen die voor tractie zorgen bij een 500pk rijke voorwielaandrijver. |
Leuk spul.
Ben er helaas niet geweest, veel gemist zo te zien;) |
was er zelf ook met allebij mijn golfjes de golf1 met 380pk en met de golf 2 rally 321pk de mee aan de print met de rally groen en met de golf1 time attack was een geslaagte dag voor mijn .
|
Ben ook geweest zal vd week ff wat foto;s plaatsen!
|
Quote:
Nee,we stonden op de pärkeerplaats tussen Gieten en Rolde. De eerste parkeerplaats na de rontonde Gieten op de n33 richting Assen. Eexterveld heet die. Tussen Rolde en Assen is de benzinepomp. Daar stond opc noord. |
Quote:
wij stonden daar zo lang omdat miquel z'n kaarten vergeten was :D |
Hier wat van mijn pics :D
|
Quote:
Die grijze golf 1 die snoeihard afblies? |
Quote:
???Beter opletten in vervolg.. :cool: |
Quote:
Jij ging ook lekker in de G60 he? |
Was een mooi gezicht toen we er langs reden. :D
Ik heb nog wat filmpjes online gegooid. http://www.vimeo.com/user1505505/videos Heeft niemand een snap shot van mijn auto gemaakt ? :cry: |
Quote:
maar die zat er niet bij JD onder ;) |
Quote:
was dat die grijse? zo ja wat een pracht ding en wat liep dat ding hard zeg opt rechte stuk liep ie zelfs de de posche in hahahh |
Ik heb ook nog een paar foto's:
De rest: Klik Ben niet echt bij m'n auto geweest... Stond meer bij de calvé/hopjesvla racer. Die ik samen met een vriendin heb opgeknapt. Van: Naar: Ja, ik weet het... zit nog schuim op de bandjes ;) |
@ Siepel zie je nu wel dat we de zelfde smaak hebben :thumbup:
|
ik ben er ook geweest,
wou foto's maken maar m'n telefoon was leeg en de camera lag thuis. ik vond het wel een mooi dagje, mooie auto's. kzag de golf 5 JD de paddock oprijden, toen zei ik nog tegen mn vrienden van, kijk mooie bak. en dat ongeluk heb ik niet gezien. ben de paddock ook 3x over geweest om alles goed te zien! mooie foto's allemaal. |
Quote:
Vind het lullig wat er gebeurd is,maar even over die schermen volgens mij orgineel maar de onderzijde achter het wiel naar buiten getrokken om inderdaad de wielen in de schermen te houden. Voor de rest een leuke dag geweest. En Bono nog wel thuis gekomen met de Rallye? |
|
:thumbup: . :D
|
Quote:
ZD ;) :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |