Quote:
Heb hem gevonden...Daar kunnen we volgens mij meteen de weg weer op! 09:30, Mac H'veen! I''l be there |
@Gilex: zal proberen om 8:30 in Groningen te zijn, weer eens wat anders dan alleen richting het zuiden :)
Je werkt trouwens in Vries of niet? Zie je elke morgen rijden :D |
Quote:
En dan toeter je niet ?? Zit op indus.terrein Vriezerbrug :D |
Laat de volgende keer wel even wat horen ;)
|
Quote:
Niet dat ik wakker ben maar okay, ik zal opletten :D Over Pon nog: Ik hobbel zelf vanaf Assen met de groep mee. als het goed is zullen er bij de Mac/Ikea grun 2 seats staan (Leon, ibiza) een Passat variant, en 2 Golfjes MK3 allemaal diesels. En volgens mij vergeet ik er dan ook nog een paar :D |
geen mensen uit brabant??
of die door brabant heen moeten? |
yep kom door brabant heen, moet uit weert komen
|
misschien ergens afspreken, met meerdere is altijd leuker dan alleen rijden
|
Tja meerijden is altijd leuk, maar ik woon gvd in A'foort... overkant van de weg zowat, als ik m in zn vrij zet kan ik erheen rollen... kom wel even kijken dus.
|
9.30 Mac H'veen,ik ben aanwezig.Enne BMM ik was echt niet van plan om te gaan racen met mijn Cabbie hoor ik ga lekker relaxed achter je rijden.
|
Quote:
waar de f*ck ga jij langs rijden? je komt toch ergens uit drenthe? :confused: :rolleyes: :biggrin: |
Tommy,met H'veen wordt bedoeld Hoogeveen en niet Heerenveen.
|
hahaha... excuse me then... :p Ik ben ook zo dichtbijhuisdenkend... ;)
|
moet weer eens overslaan....
maar als iemand van de ts foto's heeft zijn ze welkom voor de site |
Quote:
U mag mij aanschieten, heb er vast nog wel een zooi die geschikt zijn dan :biggrin: :biggrin: |
Misschien ga ik ook wel via Assen, via Groningen is weer omrijden..
|
Quote:
Dan verwacht ik je uiterlijk om 09.00u :D |
:eek: moet wel lukken..
|
wij komen ook met heel wat man vanuit twente ! :)
|
komt dat neefje van mij ook mee ?
|
hmm valt samen met vw charleys....
maar ben benieuwd naar de picca`s die er vast wel gemaakt zullen worden fijne pon morgen mannen |
morgen ELE rally...dichterbij, leuker en goedkoper (benzine..)....
|
he jongens wat voor weer is het in die hoek ? hier in alkmaar (noord holland) ist nog (netaan) droog,
kortom is het de moeite om die kant uit te gaan? |
All times are GMT +1. The time now is 09:08. |