Quote:
moet ik de werkplaats al vrij maken? :thumbup: hier nog ff de link die ik bedoelde. http://www.justcaddys.com/two_piece_roll_pan.html |
zal eerst de rest van de onderdelen
verzamelen morgen ff de steekassen ophalen ;) |
Mooi man! Ben benieuwd naar de fotos van de ombouw!
|
Quote:
komen tzt wel planning is om alles zo compleet te hebben dat het n ombouw van n dag hooguit 2 wordt ;) mechanisch de boel overhangen kan wel in een halve dag heb donderdag net ff noodgedwongen een andere 5 bak achter de 1,6 gtd gehangen die er nu nog inligt dat was ook maar 2,5 uurtje werk ;) motor en bak in 1 x overhangen is makkelijker ;) |
Dat klopt maar je loopt altijd wel tegen een probleempje aan. Tenminste het is bij mij altijd nog zo geweest.... :D
Kan natuurlijk ook aan mij liggen. :D |
das wel waar wat je post
maar is niet m,n eerste ombouw dus t zal wel gereed komen ;) :D |
Daar heb ik ook wel alle vertrouwen in.
|
Quote:
Ben er aan toe om de spullen voor de nieuwe riem loop/spanwielen te kopen Maar waar haal ik die juiste krukas bout waar je het overhebt??? Gewoon bij een dealer??? |
|
T lijkt wel of ik n peuk rook :screwy:
Maar is gewoon n chuppa chub :D |
mechanisch alles wel op orde gekregen
in principe zou die er al wel inkunnen hangen enkel nog uitpluizen hoe het elecktrisch moet ik zou het liefst de kabelboom van de auto zo min mogelijk aanpassen en dan zoveel mogelijk van de motor afsnoeien dat er enkel nog aanhangt wat die nodig heeft om te kunnen lopen iemand daar ideen over?? is er ergens een schema van te vinden?? |
ik heb geen idee maar ik zou graag willen weten hoe je het wel doet :D
|
whahaha
als ik t uiteindelijk toch zelf moet uitvinden wil ik dat best delen hoor ik wil liefst niet de gehele golf 3 boom in de caddy leggen lijkt me niet nodig ook?? wat heeft de motor b,v met de verlichting claxon ventilator nodig eniga wat wat lastig kan zijn is mischien de startblokkering die schijnt ook in de computer te zitten? maar in t ergste geval heb ik wl de hele golf 3 boom erbij tot nu toe alle projecten die ik heb gelezen doen het wel op die manier tjah laat ik t maar es anders doen dan :D |
Zoek het project van Branko eens op. Die had geloof ik ook een mk1 kabelboom samengevoegd met een tdi boom ;)
edit: deze dus http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69243 |
thanks ga ik even voor zitten
enkel niet meer vandaag druk druk druk :screwy: |
Schema's golf 1 diesel uit t reparatie handboek van de dealer.
Klik 1 Klik 2 Klik 3 Leuke optie Tdi schema's ben ik mee bezig om online te zetten. |
even over het verlagen van de achteras
kan iemand me vertellen of dit de goede schokbrekers daarvoor zijn?? http://auto-onderdelen.marktplaats....&fta_ind=7&fs=1 zoniet kan iemand me dan aan een setje wel goed schokbrekers helpen :thumbup: |
Jij bent goed bezig!!
Maar dit zijn wel de goeie schokbrekers ja, eventueel kun je ook die van een caddy 2 gebruiken, die zijn ook korter. |
Mooi dat dat de juiste schokbrekers zijn
Enkel jammer dat ze net verkocht waren :D Maar zo t lijkt heb ik een ander setje gevonden Dus eerdaags ding ff laten zakken Dan de tdi der nog even in prutsen Komt goed :D |
Hoe staat t ermee Louwe?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:10. |