Quote:
:eek: leeg terug .... ze krijgen al kriebels als we 10 km leeg rijden :D |
En toch zijn er wel betere Mk3 's te vinden hoor , gewoon even zoeken , voor 2000 euro is er wel wat te vinden, de groene van mijn vrouw was op een plekje in het voorscherm helemaal roestvrij , en met clima,voor onder de 2000 .
Gewoon even zoeken ,en de eventuele verkoper de oren van t hoofd vragen en eventueel duidelijke foto's laten maken van de auto :thumbup: |
Klopt het dat qua belasting een jetta en een golf gelijk zijn.
|
Quote:
Plak je er een weekendje weg aan vast ;) En wist niet dat een auto na 1985 niet meer belastingvrij kon worden... :rolleyes: weer wat geleerd! ;) |
Ja wegen hetzelfde
|
Quote:
De auto's t/m 86' worden nog belastingvrij. |
Quote:
Ik weet niet waar jij je golfjes koopt hoor. Op de sloop misschien? :tongue: Maar er zijn echt wel goede golfjes 3 te vinden. Ik rij zelf al meer als 8 jaar met dezelfde golf 3 en ik heb daar nog nooit aan hoeven te lassen. |
Zijn wel harde mk3's te vinden maar dat valt nog niet mee.
Zelf meerdere mk3's en vento's gehad waarvan ik dacht dat ze redelijk hard waren tot dat je ze op de brug ziet... mk2 is naar mijn mening veel makkelijker een harde te vinden, maar een mk3 rijdt aan de andere kant weer vele malen beter/ fijner dan een mk2 en heeft vaak wat meer luxe. |
M'n schoonzusje had ook een Mk2,maar rijd nu ook sinds dit weekend in een Golf Mk3 :thumbup:
|
Golf 3?
Vijfdeurs? Kids? Ruimte? Waarom kijk je niet eens voor een Golf 3 Variant René? Dan kun je je vrouw haar zin geven, en op onverklaarbare wijze roesten ze véél minder dan de hatchback. Ik heb zelf een 95er 3 Variant TDi met 325.000 km op de teller, en nu komen de eerste plekjes pas. En geloof me, wnasse en peontse, ik weet geeneens hoe je dat schrijft :D |
Ik heb al een Passat station voor de deur staan en dan nog een station erbij, ik weet niet.
|
Quote:
Wij rijden ook allebei in een station ,m'n vrouw en ik ,zoveel zwaarderzijn ze niet eens tov een normale Mk3 . |
De vrouw heeft gesproken, ze wil geen station.
|
Heeft misschien iemand wat info over deze motor van deze auto?
http://link.marktplaats.nl/403942250, qua verbruik. |
Ik heb dezelfde motor in de winter 1 op 11 , zomer 1 op 12
nu rijd ik wel vrij veel binnendoor, maar wel rustig. |
Mijn vrouw zag van de week een polo (6n) en die vond ze ook wel leuk.
Wie kan daar wat over vertellen, qua motorisch en slechte plekken en ervaring. |
Quote:
in ieder geval weet ik van de 6N dat de versnellingsbak problemen heeft met de olie voor de 5e versnelling en zo op een gegeven moment droogstaat en de bak overlijdt. Dus even navragen of die al gereviseerd/vervangen is :thumbup: Zou kijken naar een 1.6. De golf 3 1.8 is een heerlijke motor. Lekker soepel maar niet de zuinigste ;) |
Zolang ze 1 op 10 kunnen redden ben ik er tevreden mee.
|
Quote:
dat is geen probleem :D |
Nou we hebben er 1 gekocht, het is toch een golf 3 1.8 GL Atlanta geworden, zilvergrijs, 5 deurs, onderhoudsboekjes erbij tot heden, interieur is in nieuwstaat en hij komt van de 1e eigenaar.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:33. |