kijk...dat is nou knap bouwen! :thumbup:
|
ja petje af!!! maar waar een wil is is een weg!!
|
GEwoon in 1 woord geweldig.
Daar zit wat werk in zeg, niets meer dan respect voor die gast. Ergens een link naar de topic? |
heb ik wel zal even zoeken voor je.
|
|
Thanks, en graag een link van het project.
|
@ Pewi VW Team: Is t echt zo erg met wielspin?
Welke uitvoering heb je in je 1 liggen? Filmpje ervan zou leuk zyn, ook met wielspin :thumbup: Gr Pim |
Als je belt of mailt naar xtreme-tuning, die zit in Poeldijk daar staat een Golf 1 met de motor en onderstel van een S3.
Steef is er al een tijd mee bezig, maar je kan dan wel kijken of vragen hoe het zit. |
Quote:
En daarbij komt dat steef altijd bereid is om te helpen. Gr, Pim |
Quote:
Nee waar geld is is een weg ;) :D |
hahaha inderdaad waar een wil is is een weg maar daar is geld niet geheel onbelangrijk in :D
|
agu motor, met andere sofware, 3inch downpipe, mb intercooler 2,5 inch inlaat traject schat hem zo rond de 200 pk. en een 4t bak van een diesel dus 1,2,3,4 redelijk kort en denk dat dat mede te maken heeft met de wheel spin.
|
Waarom een complete ombouw naar 4WD doen bij zo "weinig" vermogen?
Dan denk ik dat de Powercontroller van JD Engineering een mooiere oplossing is: http://www.xs4all.nl/~jdengine/html/A-T-feb06-2.pdf Weet alleen niet of hij er voor jouw motor verkrijgbaar is.. Wat voor wielen, banden en onderstel rij je op? |
een syncro achteras is het makkelijkste
zat er bij johan van ons ook binnen 4,5 onder afgelast en al en past ook mooie met de lengte van de draagarmen (smalle versie) de mk1 van johan wordt ook een 2.5 5cilinder turbo en wil over de 500pk heen dus de 4wd is wel nodig :D messchien dat ik hier met de tijd wat foto,s plaats |
@ rene dat wijsneus klopt echt bij je naam overal waar je op reageerd zit je wijs tedoen, jaloers misschien? ik vraag om raad! niet om commentaar. en heb je mij horen zeggen dat ik ongeveer met 200 pk blijf rijden?! onderstel overal zit powerflex rubbers in, ronal turbo s met bridstone bandjes. is dit goed genoeg of kan dit volgens jou ook weer beter?! laat is een keer wat van je zelf zien wat je bouwt! ipv het bedrijf uit het hoge noorden :D waar je alles laat doen. sorry mods als dit te gek is verwijder het maar! word beetje moe van zulke mensen.
|
hey corne denk dat ik nog wel ff contact met je zoek ivm wat info, als je het goed vind?!
|
Quote:
Sorry, maar waarom zou ik jaloers zijn? Je hebt het over continu wielspin bij 200 PK, ik heb niets gelezen over dat je plannen hebt voor meer vermogen...misschien heb ik er overheen gelezen. 200PK is tegenwoordig geen vermogen waar mensen nog van schrikken en is tevens goed te rijden, dus als jij continu wielspin hebt had het ook aan je onderstel of banden kunnen liggen toch? Maar waarschijnlijk ligt het dan meer aan je rechtervoet. En je vraagt toch om raad? Dat geef ik je toch? De JD Powercontroller. Denk dat je dan heel wat minder hoeft te verbouwen dan dat je moet doen als je een Golf 1 ombouwt naar 4WD. oja, bedankt voor de sluikreclame...ben inderdaad zeer tevreden over hem, daarom laat ik alles daar doen :thumbup: |
vroeg ik om een oplossing voor de wheelspin? ik vraag gewoon wat over 4x4 meer niet. laat je handjes maar is wapperen ipv je mondje. klaar weer ontopic :thumbup:
|
Succes ermee
|
Quote:
geen punt hoor de pas platte voor achteras op te hangen gaan messchien in productie dus dan wordt het helemaal plug en play er is ook 1tje van ons al bijna klaar met haldex onder jetta dus als je wat wil weten hoor ik het wel |
All times are GMT +1. The time now is 07:16. |