Ziet er netjes uit!
Als je 't je kunt permitteren en als je er (vooral) veel plezier aan beleefd, waarom zou je 't dan niet doen? Succes ermee!:) |
het is weer zover....
we kunnen weer gaan sleutelen :) vanavond lekker gereder tegen de golf mk2 VR6 van bert16vt. 1op1 het loopt gelijk op, maar toen... rammel de rammel onder het kleppendeksel. door de olie dop kon je al zien dat de nokkenas (en) los in de motor liggen. morgen eerst de passat af maken en dan de 16v maar eens uit mekaar halen om te zien wat de schade is. maar net zo snel als een mk2 vr6 vind ik toch wel sjiek! :cool: |
Leuke mk1!
Heb hem vanavond gezien, staan wel echt mooi die wielen. Helaas heb ik ook de oliedop eraf gehad om te kijken. :shake: Damn! Succes ermee! Ben benieuwd hoe het loopvlak van de nokkenas eraan toe is. Hou me op de hoogte! Gr. Herm |
oeps..
dat klinkt slecht. mocht je onderdelen zoeken ik heb nog een complete kr staan. ook nog losse nokkenassen eventueel. |
Mooi ding man.....
jammer van je blokkie, miss heeft de vorige eigenaar het te letterlijk genomen toen ze zeiden.... "joh gewoon een paar snellere nokkenassen erin gooien" :tongue: :screwy: Hopelijk valt de schade mee frank. succes verder met de mk1 :thumbup: |
het zal wel mee vallen hoop ik :)
nog 2 uurtjes aan de passat en dan ga ik hem opereren... |
Heb nog wel een bewerkte kop van een 16V KR liggen die helamaal klaar is voor weber´s... 0 KM mee gereden.
|
Quote:
pm! ;) |
oei frank,das beroerd....
enig idee hoe het is gekomen? |
Quote:
ik ben bang door slechte montage... maar wat ook zou kunnen, is dat er speling op de ketting zit en door de vibraties de moeren los zouden kunnen komen. dat kreeg ik vandaag te horen in ieder geval :confused: morgen weet ik meer. ik had het wel gehad vandaag toed de passat eindelijk klaar was... |
Dat is minder Frank, suc6 ermee
|
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is |
Klote, Frank!
Hoop dat het een beetje meevalt met de schade. Een KR blok kost nou ook de wereld niet meer, dus zal wel in orde komen. Heb er eventueel nog eentje in onderdelen hier liggen, dus als je wat nodig hebt weet je 't te liggen. ;) |
Quote:
ik heb nog een kop liggen en ook nog een pl blok compleet dus dat gaat wel goed komen. misschien is het wel een kwestie van nieuwe lagerschalen en klaar... ik breng wel zowizo een kop naar de VMR (venlo'se motor revisie) en laat um reviseren en bewerken zodat ik wat op voorraad heb ;) ik ben allang blij dat het op straat gebeurt is en niet op het circuit ;) was zonde van het geld geweest hè. |
Dat klopt, en gelukkig is het ook geen net bewerkt blokje. Klote als een blok in de soep loopt, maar met een standaard KR is de rekening altijd onder de 500 euro te houden. :D
Waarschijnlijk, jou een beetje kennende, gaat dit alleen dalijk compleet uit de klauwen lopen, en wordt het blok méér dan alleen gereviseerd. :tongue: |
Quote:
tja, ik weet ut niet hoor. het loopt al als de brandweer. ik wil wel die bak van de passat eraan hangen zodat ik kabel schakeling heb en een hogere topsnelheid. hij loopt nu met 15inch 220 (op de teller) in de toerenbegrenser. met andere woorden; hij kan wel harder maar de bak is gewoon op... en dan kan ik ook even de shifter monteren :rolleyes: 23 mei is de eerste trackday voor de golf op circuit zandvoort, ben benieuwt :thumbup: |
hier is de boosdoener..
6 moeren gewoon los!! :eek: 1 is er dus afgebroken en 5 andere dol in de kop. mijn conclusie is gewoon veel te vast gedraaid! ik heb 5 stuks een m8 tab door gehaald en de afgebroken heb ik met m10 moeten tappen omdat het uitboren niet lekker verliep helaas. maar een nieuwe kop is wel noodzaak; hij tikt als un goeie als alles al zo gaar gedraaid is. op deze foto kun je ook zien dat er al een m8 boutje in zat in de uitlaat nokkenas. ik weet dat dit niet geweldig is maar ut loopt in iedergeval weer. na het blokje heb ik me gegeven aan de kooi. de achterbank en matten enzo is geschidenis het kruis gemonteerd en de kooi vast geschroeft aan mekaar en aan de koets!. ook de sparco gordels en stuur gemonteerd. nog even de sledes bestellen zodat de kuipen er in kunnen. dat was het wel voor vandaag :) groet frank |
goh,welke prutser heeft dat ding opgebouwd dan?
gewoon een kwestie van veels te lomp aangerukt,zonde man... geen pics van de kooi? |
Quote:
staan er bij had te snel geklikt :D |
Quote:
nice :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |