Had het niet zo zeer over de engelsen...
Blijven gewoon klasse wagens, punt! |
[QUOTE=Erik]huup huup, barbatruuc!
Heb me laten vertellen door iemand van detailed dat het motorblokje wat je hier ziet ff 10 duizend pond heb gekost, Oja en er zaten stoelen in die uit een auto komen met een paardje als logo |
tja als je alles laat doen kost zo'n blokje snel geld.
zelf doen deel het door 4 |
wel jammer dat er altijd die discussies over geld zijn.
er zijn er ook genoeg wie er geen lening voor afsluiten maar gewoon een paar jaar met een auto aan het bouwen zijn en het grootste deel van hun salaris erin steken!! (ik ken er genoeg) er zijn namelijk ook gewoon mensen wie een erg goeie baan hebben:) Als je om het jaar een andere auto koopt en weer met een nieuwe auto begint dan kom je nooi op zo'n niveau. en zoals Richard zegt zelf doen scheelt een hele hoop geld. Ik zelf kan die auto's echt waarderen en ik kijk er altijd graag na omdat het alleen al een kunst is om auto's zo te krijgen en die kunst is niet alleen veel geld hebben of lenen! is mijn bescheiden mening..;) Is een altijd een supermeeting daar en van de week zullen de foto's te zien zijn op: www.vwfanatics.nl |
ZO zeg!
Dat is toch weer een positieve wending na een wat mindere editie van vorig jaar zeg. Hmmmm... volgend jaar toch maar weer eens op Charlys gaan kijken. Ziet er allemaal goed uit! Gave bakken zeg! |
Quote:
Ik sluit mij hier volledig bij aan . Hoeveel mensen hier op het forum hebben hun auto al 10 jaar? |
Ik 13jaar :D
Maar dat is zo voor die mensen is het echt een hobby. En zo is het ook begonnen jongens die geen dure auto konden kopen. Tegenwoordig is het zo het zijn gasten met de duurste auto voor de deur en er wordt snel ff een VW klaargemaakt(ff laten zien wat we kunnen) Zie je tegenwoordig ook met de T1 5jaar terug wou niemand er iets van weten ouwe bakken en was een vw,nu kunnen alleen bedrijven het doen en die maken de blits ermee(op een paar mensen na die altijd al fan waren en 1 hadden) ;) |
Die belgen staan bekend om hun leningen, ik heb er op school gezeten het is daar inderdaad vrij normaal ja..een auto op lening..erg jammer vind ik dat , maar het zijn wel erg mooie auto`s op de foto`s.
gr ronnie |
ik heb me golfje ondertussen ook al acht jaar en hij zou dit jaar helemaal klaar zijn. ik werk er ook hard voor maar als je net altijd de verkeerde mensen tegenkomt die je "helpen" met je auto en naderhand er gewoon een puinhoop van hebben gemaakt dan wordt je het snel beu allemaal :(
Maar we blijven positief voor zover als dat dat gaat en beginnen gewoon WEER opnieuw voor de derde keer!!! :screwy: |
De auto's zijn erg mooi zeker weten ...maar een lening afsluiten ....no way
|
Quote:
Rene? Ohw nee toch niet... :shake: |
ik vond het veel beter dan vorig jaar, terug op de originele locatie.
Engelse cars waren subliem! mijn pics staan op http://www.vag-editionz.be Greetz |
Missie mislukt, wat een hok zeg :confused: :confused: En tja geld lenen voor een auto, zie ik gewoon als tof doen met iets dat je eigenlijk niet kan betalen. Ook leuk als je hem in elkaar rijdt, auto weg, lening aan je kont! :cool: Verder dikke auto's en motorruimte's! |
die laatste is echt gruwelijk
LELIJK! zit een hoop werk in, maar geslaagd; neuh.. |
Heb nog een aantal foto's van die laatste. Golf 4 achterlichten, OVERAL leer (fetisch?). :D
|
Quote:
So?? Ik heb de passat ook aangekocht via een lening. Reden is gewoon niet al mijn spaargeld in een wil steken en niks wil laten voor een wagen. Dan is dit de makkelijkste oplossing door gewoon maandelijks af te betalen. PS: veranderingen zijn zo betaald |
|
op elke meeting staan er wel "mindere" auto's he, ik ga voor de mooie exemplaren ;)
|
Quote:
Kun je toch beter al je spaargeld erin steken, dan veel geld kwijt zijn aan rente... Maja bij ons nuchtere Nederlanders wordt lenen voor een auto zo-ongeveer beschouwd als het domste dat je kunt doen... Volg het steroeotype en je snapt wrm belgen ervoor lenen ;) |
Quote:
Inderdaad, rente betalen over geleend geld terwijl je het op de bank hebt staan lijkt mij ook niet verstandig. Geld lenen kan altijd nog. |
All times are GMT +1. The time now is 05:45. |