Quote:
:rolleyes: ja ja, volkswagen blijft zorgen voor de oude type´s... |
Maar ik vind dit wel een heel prachtige en mooie leuke actie!
Humor dit! en slim natuurlijk... |
Quote:
allemaal goed lezen "TYPE 1" dus voor alle mierenneukers, zeikers en andere mensen die zich hopeloos vervelen op dit forum, of geen golf1, type1, mk 1 van een kever kunnen onderscheiden: ga bellen naar PON of dit ook voor een kever geldt!! zo... :) |
Quote:
Staat toch duidelijk bij dat het specifiek om de GOLF Type 1 gaat;) |
Quote:
het gaat om het principe.. ;) |
Hier staan overigens leuke foto´s van iemand die zijn `74er aan het restaureren is (en zoals het hoort ;) in de originele toestand), of hij ook nog even moet gaan reclameren voor dat dashboardklepje :tongue:
|
Ik heb het voor de gein maar eens ingevuld (heb er twee, maar de 88-DU-01 beweegt nog onder eigen kracht, andere niet). Ben benieuwd wat de reactie is....
Edit: leuk om dat project van Hilko terug te zien, heb vroeger nog wel contact met hem gehad (staat ook op Swallowtail.info) |
even een trekhaak op de ene zetten en dan de andere op de hanger erachter
|
Ik baal echt zwaar dat ik een 75er swallow heb, rijden doet ie op het moment ook niet, wel leuke actie,
|
Quote:
Idd. staat ook swallowtail.info, wist ik al ;) Hij schrijft al eens af en toe hoe de vorderingen van de restauratie aan zijn auto zijn in het forum van de Golf 1 IG, ik heb al eens geprobeerd om hem naar hier te lokken, zodat hij zijn restauratiewerkzaamheden ook hier kan laten zien, maar hij bijt er blijkbaar niet aan, helaas... |
Wat is er zo specifiek aan het dashboardkastjeknopje van de 74 golf? Is die anders dan van de nieuwere edities, en zit die toevallig ook niet in andere oude VW's?
wel een rare stunt waar 'iedereen' weer intrapt. Eigenlijk moest de VW-scene ertegen in opstand komen, aangezien ze ongeveer niks meer leveren waar je wél behoefte aanhebt. Jens |
Jens, het is een publiciteitsstunt.
Het geintje eraan is natuurlijk dat VW Golfjes van 33 jaar oud terugroept omdat er een gebrek is gebleken aan het dashboardkastje, alsof dat het grootste euvel is wat tot nu toe boven is komen drijven. Oftewel: Kijk eens wat een oerdegelijke auto's en service we bieden. Blijkbaar niet zo'n beste reclame, want veel mensen vatten m niet?? |
Quote:
Wou je zeggen van niet? |
Quote:
;) (de andere Duitse merken doen veel meer voor de auto´s van hun verleden). |
zie ik had wel gelijk dus mensen met je ouwe golfje 1 uit 74 op naar de dealer!
|
het dashbordkastje van mijn polo variant van 1999 sluit ook slecht.... mischien ook maar contact opnemen met vw :)
|
hahaha moet je minder rommel in je daschbord kasje doen! ;-]
|
geldt dit ook voor jetta's? haha een meisje heeft met dr hoge hakken een kras op mn dash gemaakt....
drry voor typfouten die jupilertjes gaan er goed in:) |
duh, die stunt is toch zwaar logisch.
Net of enkel het slot stuk kan gaan. Roesten doen ze niet, die oudjes :D Benieuwd of ze daadwerkelijk de aangemelde 74ers 'fixen'. Hebben ze alvast slotjes op vooraad. |
Ik heb anders meer problemen met het loszitten van de schakelpook... als ze daar nou eens wat aan deden!
|
All times are GMT +1. The time now is 03:16. |