![]() |
Quote:
nope:mitsubishi eclipse?maar dan de amerikaanse uitvoering :confused: :) http://videos.streetfire.net/search...3bf62db6376.htm |
nee ouwe ford usa capri.. nu zie ik het pas..tijd geleden dat ik dit filmpje gezien had
|
Quote:
Ja idd, die weet z'n gas ook wel te vinden. |
repost! zie post 21...
|
Quote:
nee ook niet. kijk maar goed, is wat anders, ik weet het ook niet.. maak er wel een topic van.. :) ok wie weet het en hier gaat het verder |
Quote:
Ze rijden aan de andere kant van weg breadfannetje dus de kabel is niet dwars over de weg gespannen :tongue: |
Dit heeft mijn moeder ook wel eens gehad. Maar gelukkig keek de sleper wel goed in zijn spiegels...
|
ik weet niet of jullie wel eens gesleept zijn of hebben gesleept, maar als je gesleept wordt en je komt in zo'n situatie terecht en drukt keihard op de rem dan knapt de kabel echt wel. Dit heb ik al een paar keer ondervonden. Maargoed deze auto reed al door het gras.
|
ik heb hetzelfde meegemaakt wilde na het eten bij mac in maastricht rechtsaf om de a2 op te draaien sloeg bij mij het kontaktslot erop Ron ging rechtsaf en ik in eerste instantie rechtdoor maar werd ineens omgetrokken de goeie kant op.
thuis felijk het palletje uit de stuurkolom gehaald michael |
All times are GMT +1. The time now is 21:17. |