Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Polo 6N, 6N2, 9N en 6R (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Wat vinden jullie van mijne 6N tot nu toe? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=266)

der_Beukmeister 26-12-2003 17:22

schone polo! ;) die laatste foto is trouwens van bij de meeting van Big pipes zeker hè? ik zie Tom zijne derby precies toch op de achtergrond

en uuhm er zijn zeker Belgen met smaak 8)

Polobart 26-12-2003 17:28

Yep, is Tom zijnen derby die daar achter staat!

Jeroentjuh 26-12-2003 20:46

Super velgen! Toppiej hoor

MMgolfnut1 27-12-2003 03:09

Strakke bak! Hou 'm strak!! :)

TomKraft 27-12-2003 12:50

vind 'm echt schoner en schoner worden bart !! interieur gaat prachtig worden 8) alleen die klink ben ik niet zo voor te vinden, maar is persoonlijke smaak hè !

greetz

cabby 27-12-2003 12:53

Persoonlijk vinnek Bart zen polo een van de schoonste da ons Belgiëlandje te bieden heeft...

Doe zeker maar voorts zenne..

GReetz
c.

Eduard 27-12-2003 15:45

Nice car

bug59 28-12-2003 13:26

dit is nu belgische pracht ze.
sjieke velgen,alleen kun je geen heldere koplampen plaatsen ,denk dat dit mooi is,ma voor de rst ,echt af!

cabby 28-12-2003 13:47

Quote:
Originally Posted by bug59
dit is nu belgische pracht ze.
sjieke velgen,alleen kun je geen heldere koplampen plaatsen ,denk dat dit mooi is,ma voor de rst ,echt af!

I.v.m. die heldere koplampen.
Hij vind da zelf ok heel mooi mo de meesten passen niet perfect aan me de grill.
WE hebbe eer al heel dikkes voor gekeken...
Mo Bart zen polo is zo ok al AF zenne....

GReetz
c.

Polootje 28-12-2003 14:49

Zeker een hele mooie Polo!

Alleen die spiegels, dat soort vind ik zo vreselijk afdoen aan het model auto...die zijn zeker niet mijn smaak.. :rolleyes:

patrick 86c 28-12-2003 15:28

dit zijn de mooiste speigels die er zijn.
beters als die rare M3 spiegels.

Polobart 28-12-2003 16:49

Heldere koplampen vind ik inderdaad heel mooi! Ma zoals Cabby eerder al zei, hebben wij bij verschillende 6N's die deze lampen hebben, aan het kijken geweest en ze sluiten echt ni perfect aan! Das ook de reden waarom ik ze ni steken heb. Moesten ze evengoed aansluiten als de originele, plaatste ik ze direct! ;)

Polobart 28-12-2003 16:54

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
dit zijn de mooiste speigels die er zijn.
beters als die rare M3 spiegels.

Vind ze zelf ook het beste passen op ne 6N...

richard-polo 28-12-2003 17:20

super polo man.
en vooral die tramont velgen he. helemaal mijn smaak........
wat voor motor zit erin.. 1.4i 16v.....

echt een top polo lekker laag en strak..

sbp9n 28-12-2003 17:41

super polo. De combinatie van uw exterieur en uw interieur maken hem gewoon nen groten topper. Ge hebt er een pracht ottooke van gemaakt, Bart.
Wreed spijtig dat ge er niet mee naar Worthersee bolt volgend jaar...

Polobart 28-12-2003 19:35

Quote:
Originally Posted by sbp9n

Wreed spijtig dat ge er niet mee naar Worthersee bolt volgend jaar...

Katrien vindt ook dat ik er moet mee rijden... ;)

sbp9n 28-12-2003 19:55

go 4 it!!! We kunnen al ni verloren rijden want daartegen hebbek een van deze gps'kes:
http://www.pioneer.be/nl/product_overview.jsp?category_id=241&taxonomy_id=2 5-111

allez, das het plan.. :D

BROCKb6 28-12-2003 19:58

Pracht polo!!! Helemaal mijn smaak.

Polobart 07-01-2004 17:42

Dit zijn de geplande veranderingen voor het seizoen 2004 aan mijne 6N...

-zijpanelen int leder (zwart nappa leder VW)
-G4 recaro-achterbank erin, ook overtrokken in hetzelfde leder
-dashbord in leder
-zwarte vloerbekleding ipv de grijze van nu
-ruitewissersproeiers van de motorkap
-bodembeschermplaat eronder
-klinken vervangen door één met slot en één zonder
-Tramontjes herpolieren en vijsjes vervangen door vergulde
-misschien nummerplaatuitsparing op de achterklep kleiner laten maken

ga wel gespreid worden over het ganse seizoen.

Polobart 07-01-2004 17:47

Juist naar de VW garage geweest om een zwarte vloermat te bestellen se. Volgende week woensdag zou ik ze hebben...
Ook naar den Henk (mijne carrossier) gebeld en den 2de februari moet de polo binnen om de Golf4 recaro achterbank in den auto te zetten (bevestigingspunten moeten op een ander plaats gelast worden om ze kunnen vast te zetten) en ineens ook maar de inoxe bodemplaat eronder te laten zetten.
De zwarte vloermat wordt er dan ook ineens ingelegd omdat de voorzetels er dan toch uit moeten om de achterbank fatsoendelijk te kunne plaatsen.
Dan kannek de achterbank en de zijpanelen al binnen doen om ook int zwart VW leder te laten zetten.
Voor eind maart (want Daggie heeft mij gevraagd om samen met hem, Cabby, Dennis... op Tuning en Sound te gaan staan bij de cleane autokes) moet hem dan nog is binne bij den Henk om de motorkap opnieuw te laten spuiten (steenslag) en dan ineens ma de ruitewissersproeiers te verwijderen en ook ineens de ander klinken mee te laten spuiten.
Dashbord overtrekken in leder ga later in het seizoen gebeuren...

All times are GMT +1. The time now is 06:06.