Quote:
Dat moet ik ff na kijken maar dat hoor je dan wel ;) |
Vandaag was het mooi weer om een paar foto's te maken
|
Ziet er goed uit :cool:
Alleen erger me kapot aan mijn m3 knallers :( Die gaan er duss echt wel snel af he..!! :D |
Hey, mooie foto's ziet er allemaal zeer netjes uit. Jammer dat ik er niet bij aanwezig kon zijn :( . (volgende keer beter :) )
_________________ vw haaksbergen |
zal wel ff je booskijker eraf halen :rolleyes:
verder goed bezig :) |
ik heb exact dezelfde onderlip erop zitten en ook die booskijker, vind het mooier met beide erop. zonder booskijker zien de koplampen er net iets te saai uit.
|
Quote:
Nee die laat ikerop zitten hij zit er heel netjes op ,En hij ziet er wel netjes uit niet zo japaner achtig. :D |
Quote:
Daar heb je gelijk aan vind het ook veel mooier met beide heb hem er al eens afgehad maar dat vond ik ook niet zo . Achja iedereen zn eigen smaak hé ;) trouwens de koppelings plaaten waren 256 euro . |
Als je ooit de staat van je g lader aan de binnekant gecontroleerd wil hebben.
Dat doe ik voor 25 euro. Haal de lader eraf,maak m open,controleer m en bouw m terug. Mocht revisie toch nodig zijn(druk zegt niet alles) dan kan dat ook. En je mag er gewoon bij blijven,alles met garantie. Voor de rest,ziet er netjes uit!! Arno |
Quote:
Hmm.. zal het onthouden :D ik wil hem nog laten reviceren in januari denk ik dan hoor je het wel :) |
succes met je genesis rijd er zelf ook eentje
|
succes met je genesis, mooie auto's heb er zelf ook eentje met een GT,
morgen in heiloo een meeting vanaf 15,00 uur gr. |
De turbo druk meter en de ollie temperatuur meter zitten er ook in .
De metertjes en de olie temperatuur sensor. De metertjes komen in het bovenste opbergvakje het past precies. Het plaatje trespa is bekleedt met sky . De warmte sensor tussen het ollie filter. Het resultaat,De metertjes zijn helemaal zwart als de auto niet op het contact staat . En zo als ie wel op contact staat het is echt allemaal mooi pas gemaakt :) |
hey joey,
Vind het er strak uit zien, maar dat wist je denk ik al :thumbup: ... Succes er nog mee en we spreken elkaar deze dagen nog wel ;) gr Siem |
die meters zijn wel mooi...kosten die en waar heb je ze vandaan?
|
Quote:
Is van autostyle maar ik heb wel de mooiste uitgezocht ervan beetje netjes houden hé ;) Kon wel anderen erin zetten maar dat werdt me iets te druk .De prijs 60Euro voor de ollie temp meter en 50 voor de turbodruk . |
hoeveel druk geeft ie nou??
enne wanneer komt er een nieuwe eindemper :D |
Quote:
Na de winter komt er een andere onder ;) ,En de lader geeft 1,3 bar maar er is een keering lek in de lader die wordt de 23e gereviceerd door Arno (polo3) |
1,3 bar op een autostyle meter. das 0,8 op een vdo..;)
|
Dus, welke klopt er ???
|
All times are GMT +1. The time now is 11:08. |