Gaaf kleurtje! erg stoer golfje zo.
|
ok de rode zijn gemonteerd :cool:
maar.. ik denk dat ik het zo laat :confused: : of tog maar zo ;) ps moet hem nodig wassen :o nou wat vinden jullie ervan :redface: |
rood-witte lampen houden imho. Zit er nu trouwens een dik kleurverschil tussen de achterklep en de zijkant achter, of heb je de ranzigheid op je kar gewoon raar verdeeld? :tongue:
|
Quote:
hij is gewoon smerig :tongue: heb absoluut geen kleur verschil ;) |
De rode achterlichten staan stukken beter dan die eeuwige-heldere-tjoening-vwforum-achterlichten! Veeel stijlvoller!
|
Vol rood, 100% zeker!
|
waar heb je die vloermatten nou eigenlijk vandaan vind ze hendig vet
|
Staat er mooi bij rob, winterstaat is ook zeer netjes. Succes verder.
________________ vw haaksbergen |
Quote:
;) dankje kerel..!! daarom wou ook ff wat anders dan iedereen :cool: @mark 84 komen van sanspeed in rijssen..! check ook www.sanspeed.nl @ de rest..! thx :cool: |
ha rob jij hier :D
|
rob je bent gespot in de PERFORMENCE VW!
|
jow rob
ziet er goed uit die wagen van jou greetz jordi |
pas ff de grootte van de foto`s aan als je wilt...dit is waardeloos....
|
is dat een oude bekende uit zoetermeer?? (die caddy) http://img124.imageshack.us/img124/5676/17klein1sj8.jpg
|
ja dat is de oude van wil
|
zag deze golf volgens mij vandaag rijden in hengelo
|
@ lwin: jij ziet ze vliegen :)
|
Vind hem wel cool, alleen moet je de klep origineel laten :rolleyes:
Ben zelf geen fan van een Golf3 (in tegendeel zelfs; lelijkste model golf :rolleyes: ) maar als ik deze zie zou ik bijna zelf een Golf 3 gaan kopen :) |
He Rob als het goed is kun je morgen je voorbumper bij mij ophalen. (s'avonds)
Rene (tiefleger) |
Quote:
aaah zit jij op dit forum rob zij het al :cool: enne aan de auto gaat de komende tijd veel veranderen de c2's schiet al aardig op en de klep word half strak..! bumper komt als het goed is vanaaf binnen :cool: alvast voorproefje en die caddy is inderdaad de oude van willy nu van opastyle op dit forum :thumbup: @ Ilwin idd ben vaak te spotten in hengelo ga daar naar me tijdelijke werk :cool: @ de rest thx voor de positieve reacties :tongue: soon kleinere foto's :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:43. |