Je hebt een hele mooie corrado maar ik persoonlijk vind je uitlaat en embleemloze grill niet zo mooi;).Gelukkig heeft ieder zn eigen smaak en ben heel erg benieuwd naar je velgies:D
|
gelukkig heeft idd niet iedereen dezelfde smaak, alhoewel ik vind een golf1 pirelli ook wel mooi. :tongue:
|
Vandaag de carbondelen opgehaald in Belgie. Ik ben er zeer blij mee :D
Tevens heb ik tt pedalen besteld, die zijn as week ook binnen. mvg sander |
weer een updeetje.
de TT pedalen zitten erin en ik heb de kap voor m'n rc gespoten. enigste nadeel is dat ik alle stikkers zelf moet maken want die zaten er niet bij, ik ben nog niet verder dan de daklijsten. mvg sander |
Gaat ie nu harder met die TT pedalen? :rolleyes:
|
Quote:
weet ik niet, ik heb er nog niet mee gereden :cool: |
weer eff een update. ik heb vandaag een weitec ultra gt verlagingsset gekocht nog in zeer goede staat. de set geeft rondom 6cm verlaging en is achter nog te verstellen.
|
Ah mooie setjes zijn dat met die ringverstelling!
|
Vind hem op de eerste foto`s het mooist. Maar het is jouw auto en je moet hem natuurlijk maken naar eigen smaak.
|
mensen, ik ben aan het dubben. de embleemloze grille gaat er weer uit maar nou zit ik te twijfelen tussen de ori grille met chroom embleem of ori grille met zwart embleem. wat denken jullie???
|
Zwart embleem :) Verstandige keus die gril :rock:
|
de ori grille zit er weer in samen met een zwart vw logo :tongue:
|
He hij lijkt nu ergens op;). Dit staat in elk geval stukken beter.
|
Interieur vind ik niet zó. Carbon, tt-pedalen en traanplaat matten is niet mijn smaak.
Verder vind ik het wel een nette corrado! |
Nette Corrado, goede keus om de originele grille erin te zetten! Het interieur is ook mijn smaak niet, 8-ball, traanplaat en dashboardkastje niet. Maar het is jouw auto!
|
Quote:
interieur blijft niet zo :rolleyes: ik wil gewoon de ori pookknop hebben, deze komt uit m'n golf en die traanplaatmatten zijn niet eens van mij maar er lagen matjes in die iedere keer verschoven dus heb ik deze er maar tijdelijk ingelegd. eens kijken of ik in essen wat kan scoren ;) maar dat carbon ben ik verliefd op dus dat gaat er echt niet uit :D |
Aangezien ik volgend jaar mei naar een meetinkje ga in Oosterijk en de bagageruimte van m'n auto nou ook niet echt veel bijzonders is heb ik een set dakdragers gescoord via mp, vandaag even een testfit gedaan. Ik weet alleen niet of ik hier een imperiaal op ga monteren of dat ik gewoon een skibox neem.
|
vorige week de weitec set eindelijk gemonteerd, maar het was geen succes. linksvoor dook de auto bij iedere hobbel richting het asfalt. vanavond de voorste veerpoten weer gewisseld met de originele. de veren die hierop zitten zijn al flink stug dus het bevalt me nu prima. achter zitten nog wel de weitec poten, die bevallen goed.
|
veel beter die grill!
|
gisteren in essen geweest en een set nieuwe matten mee genomen. is gelijk een beter gezicht dan die traanplaatapparaten.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |