Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   eindelijk een T1 spijl voor hajee! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12582)

Volkswouter 08-08-2005 06:06

Hajee.gefeliciteerd! Word vast wel een coole bak.

vwjopie 08-08-2005 06:34

heel erg gaaf man ding man... succes ermee...

Airtime 08-08-2005 07:11

GOED ding! Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :cool:

Blijft 'ie deze kleur?

hajee 08-08-2005 07:13

Quote:
Originally Posted by Airtime
GOED ding! Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :cool:

Blijft 'ie deze kleur?

nog geen idee, kleur is best moeilijk, maar heb "gelukkig"nog wel even tijd om daar over na te denken. :rolleyes:

krukab 08-08-2005 07:25

Gefeliciteerd Hajee !!

Quote:
Originally Posted by hajee
thanks! maar de hoeken zijn er nieuw bij.. :D

Dat is met recht een dikke :D waard ... als je weet dat NOS pick up hoeken tegenwoordig 400 euro per stuk "doen" :eek:

ploon 08-08-2005 07:43

Quote:
thanks! maar de hoeken zijn er nieuw bij.. :D

dan was hij dus echt niet duur!!

hajee 08-08-2005 07:49

Quote:
Originally Posted by ploon
dan was hij dus echt niet duur!!

nou, geen origineel hoor, imitatie, maar wel met een goeie pasvorm.ben in ieder geval blij dat al het plaatwerk erbij zit.
ben druk aan het puzzelen wat ik nu allemaal erbij moet hebben, moet natuurlijk wel gelijk naar beneden.. ;)

krukab 08-08-2005 09:41

Kijk ook eens op www.dropgates.com ... daar staat veel specifieke VW truck informatie ;)

hajee 08-08-2005 10:00

Quote:
Originally Posted by kruk@b
Kijk ook eens op www.dropgates.com ... daar staat veel specifieke VW truck informatie ;)

ok! weer een site onder"favorieten" ;)

Volkswagenaar 08-08-2005 10:13

Quote:
wel een projectje, maar dat mag de pret niet drukken!

Dat is toch juist het leuke eraan ?! :D

Gaaf, veel plezier ermee :)

danielle 08-08-2005 10:18

Heel veel plzier met je "nieuwe" ride!

airy 08-08-2005 15:05

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cruising all the way. He HJ veel succes ik kom nog wel effe snel kijke maar we zien elkaar ook sowieso in Spa mazzzzzzzzzeeeeeellll Schnappie

(B)ruud 08-08-2005 16:11

heej hajee.....

Dit beesje ziet er goed uit :D
nog een paar weekjes en hij kan de weg op ;)

Greetz Ruud

molenari 08-08-2005 21:55

Quote:
ben druk aan het puzzelen wat ik nu allemaal erbij moet hebben, moet natuurlijk wel gelijk naar beneden.. ;)

Dan wil ik je bij deze adviseren om het budget voor 'naar beneden' te cancellen en vervolgens het bedrag dat overblijft te investeren in een waardevast beleggingsfonds genaamd 'Laadschotten T1' :D
Echtwaar, daar heb je jaaaaaaaaren later nog plezier van (als je ook investeert in Tectyl/ML/Dinitrol natuurlijk).

vwwastelands 08-08-2005 21:58

http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=206686

Daar staan je dropgates te koop!!

Zeend 08-08-2005 22:02

Quote:
Originally Posted by vwwastelands

Moet je ze alleen evenophalen uit Toledo, Ohio :eek:

Gelukkig weet ik iemand die betere heeft liggen in Nederland..

Jens

evilnyntje 08-08-2005 22:03

Hajee, gefeliciteerd, ik zie het topic net pas.

hajee 08-08-2005 22:35

Quote:
Originally Posted by molenari
Dan wil ik je bij deze adviseren om het budget voor 'naar beneden' te cancellen en vervolgens het bedrag dat overblijft te investeren in een waardevast beleggingsfonds genaamd 'Laadschotten T1' :D
Echtwaar, daar heb je jaaaaaaaaren later nog plezier van (als je ook investeert in Tectyl/ML/Dinitrol natuurlijk).

volgens mij zitten jullie allemaal in een complot met zeend!en gaan jullie gigantisch zuipen als ik die schotten bij hem ophaal!! :biggrin: :biggrin:

molenari 08-08-2005 23:01

Quote:
Originally Posted by Zeend
Moet je ze alleen evenophalen uit Toledo, Ohio :eek:

Shit man, $300,-. Da's in Euro's nog minder ;) Geen geld voor een paar T1-schotten. Zou je ze mee kunnen nemen als handbagage? Wat wegen die dingen eigenlijk? Je kunt er wel een vlot van maken denk ik. Ben je de eerste die de Atlantic oversteekt op twee spijlbusschotten, Guiness Book of records notering in de pocket. En je hebt voor jaaaaren vrhalen en anecdots te vertellen op VW meetings. Een buitenkansje dus. DOEN!

molenari 08-08-2005 23:04

Quote:
volgens mij zitten jullie allemaal in een complot met zeend!en gaan jullie gigantisch zuipen als ik die schotten bij hem ophaal!! :biggrin: :biggrin:

Shit hij heeft het door, alles kansen zijn verkeken, Zeend: zeg die band maar af en kwak die schotten maar weer op Marktplaats voor 200 euro. Als je het bonnetje nog hebt kunnen we die 15 kratten bier misschien weer terug naar de supermarkt brengen.

All times are GMT +1. The time now is 12:12.