Hajee.gefeliciteerd! Word vast wel een coole bak.
|
heel erg gaaf man ding man... succes ermee...
|
GOED ding! Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :cool:
Blijft 'ie deze kleur? |
Quote:
nog geen idee, kleur is best moeilijk, maar heb "gelukkig"nog wel even tijd om daar over na te denken. :rolleyes: |
Gefeliciteerd Hajee !!
Quote:
Dat is met recht een dikke :D waard ... als je weet dat NOS pick up hoeken tegenwoordig 400 euro per stuk "doen" :eek: |
Quote:
dan was hij dus echt niet duur!! |
Quote:
nou, geen origineel hoor, imitatie, maar wel met een goeie pasvorm.ben in ieder geval blij dat al het plaatwerk erbij zit. ben druk aan het puzzelen wat ik nu allemaal erbij moet hebben, moet natuurlijk wel gelijk naar beneden.. ;) |
Kijk ook eens op www.dropgates.com ... daar staat veel specifieke VW truck informatie ;)
|
Quote:
ok! weer een site onder"favorieten" ;) |
Quote:
Dat is toch juist het leuke eraan ?! :D Gaaf, veel plezier ermee :) |
Heel veel plzier met je "nieuwe" ride!
|
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr cruising all the way. He HJ veel succes ik kom nog wel effe snel kijke maar we zien elkaar ook sowieso in Spa mazzzzzzzzzeeeeeellll Schnappie
|
heej hajee.....
Dit beesje ziet er goed uit :D nog een paar weekjes en hij kan de weg op ;) Greetz Ruud |
Quote:
Dan wil ik je bij deze adviseren om het budget voor 'naar beneden' te cancellen en vervolgens het bedrag dat overblijft te investeren in een waardevast beleggingsfonds genaamd 'Laadschotten T1' :D Echtwaar, daar heb je jaaaaaaaaren later nog plezier van (als je ook investeert in Tectyl/ML/Dinitrol natuurlijk). |
|
Quote:
Moet je ze alleen evenophalen uit Toledo, Ohio :eek: Gelukkig weet ik iemand die betere heeft liggen in Nederland.. Jens |
Hajee, gefeliciteerd, ik zie het topic net pas.
|
Quote:
volgens mij zitten jullie allemaal in een complot met zeend!en gaan jullie gigantisch zuipen als ik die schotten bij hem ophaal!! :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Shit man, $300,-. Da's in Euro's nog minder ;) Geen geld voor een paar T1-schotten. Zou je ze mee kunnen nemen als handbagage? Wat wegen die dingen eigenlijk? Je kunt er wel een vlot van maken denk ik. Ben je de eerste die de Atlantic oversteekt op twee spijlbusschotten, Guiness Book of records notering in de pocket. En je hebt voor jaaaaren vrhalen en anecdots te vertellen op VW meetings. Een buitenkansje dus. DOEN! |
Quote:
Shit hij heeft het door, alles kansen zijn verkeken, Zeend: zeg die band maar af en kwak die schotten maar weer op Marktplaats voor 200 euro. Als je het bonnetje nog hebt kunnen we die 15 kratten bier misschien weer terug naar de supermarkt brengen. |
All times are GMT +1. The time now is 12:12. |