Quote:
Zo een foto dat is hetgeen ik eignelijk opzoek naar ben :D |
Quote:
Was een extreem zeldzame kleur op 'n Golf 1 GTI, maar ze zouden er wel degelijk zijn geweest schrijft hier een ouwe rot die zulk 'n paar GTI's in die kleur dus eind '70er jaren, begin '80er jaren zou hebben gezien, en ik ken hem persoonlijk, ik geloof die gast wel. Maar pics heb ik verder niet behalve dan van die lelijke kist in de beginpost, de bezitter daarvan is vrij vaak in dit forum actief, en die wagen van hem zou volgens zijn zeggen 'n echte GTI zijn en heus afgeleverd vanaf de fabriek in die kleur; viperngrün metallic. |
Quote:
juist daar heb ik het ook gezien |
Quote:
Ik vind die kleur juist wel wat hebben. Het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, want dan rijd iedereen in dezelfde auto en kleur en velgen enz enz. :D :D |
Idd !!!
Op elke auto zal wel een vorm van comentaar komen. Er zijn altijd mensen die de auto van een ander niks of minder vinden omdat zij zelf DE top auto hebben. |
Niet origineel nederlands, geen gti... maar toch erg gaaf:
Volkswagen Golf Golf 1 GLS 1.HAND original 9850km Neuwagenzustan |
Quote:
:thumbup: vind het ook een mooie kleur zeker voor een MK1 ;) |
|
Cool :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Dit is weer wat nieuwere style van tuning.
Miss valt dit meer in de smaak?? Anders pech!!!!!! Als de eigenaar er maar blij en trots mee is! |
Uber :thumbup: behalve die ruitenwisser en onderlip dan
|
Iedereen doet met zijn wagen wat hij wil natuurlijk ;)
|
Idd iedereen z'n eigen smaak.
Er zal altijd commentaar zijn |
Echte Audi 50-kleur:
|
niet alleen bij vw hadden ze toen smaak hahahah
|
Quote:
Zo een met die kleur heeft een vriendin van mij ook gehad. :thumbup: :thumbup: |
even om jullie discussie, en het zoeken naar foto's wat makkelijker te maken... de kleur waar jullie het over hebben is geen viper green, de originele benaming voor deze kleur is 'addergroen metallic' met de code Y5Y5
|
addergroen metallic is alleen de nederlandse vertaling ;), in Duitsland heette het vipergrün...
|
maar waarom is de ene dan L96N en de andere Y5Y5?
|
Y5Y5 is de code die in de folder staat voor de kleur, maar is geen kleurcode. die is gewoon L96N
|
All times are GMT +1. The time now is 16:08. |