Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 1 (kever '49->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ok ikke ook een luchtsleuteltje UPDATE (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1205)

Volkswouter 11-02-2004 13:31

Ik kan niet plaatsen van welk jaar deze zilvere bodem is.

De plaatsing van de kachelknop is mij niet bekend.

krukab 11-02-2004 13:31

Quote:
Originally Posted by Gert

@ Wout : enige wat aan deze bodem mankeert zover ik weet is dat hij zilver is ..

zegt de "primerman" .... :D :D

Volkswouter 11-02-2004 13:32

Nou gert op het moment dat je carosserie (16 bouten) eraf haalt geef je hem toch netjes een ander kleurtje.

Gert 11-02-2004 13:38

Astrid beschouwt het nu al als een Valentijnskado .. misschien mag ze de kleur wel bepalen ..
Nu maar hopen dat ze dit niet leest .
Maar je hebt gelijk : die kabelremmen moet je erg ver vandaan blijven .
We moeten maar eens gaan bomen over wat er mogelijk is en vooral wat het kost . Een 5 bak of een lange 4 bak rijdt ff wat lekkerder met een misschien wel 50 pk monster op de grote weg .
Ik weet dat Paruzzi imi spatborden maakt .. En martijn moest nog ff gaan zoeken wat er nu eigenlijk wel en niet bijzat aan onderdelen .

Straks maar ff naar de witte boekenmarkt om die übergrote Keverbijbel aan te schaffen

Gert 11-02-2004 13:41

Sterker nog Wout : de caros staat er zowat los op .
Binnenkant gaat tapijt overheen .. we zien wel .

Primerrood zolang voor de caros ?
Of zo laten met de oude kleur er doorheen komend op de plekken waar hij niet gestraald is
Maar wat te doen met de twee NOS deuren ? Of toch maar ff verder sparen om m te laten spuiten ..
Dilemma's ..
Maar geen vervelende ;)

Striet 11-02-2004 13:48

Quote:
Originally Posted by Gert
Astrid beschouwt het nu al als een Valentijnskado .. misschien mag ze de kleur wel bepalen ..
Nu maar hopen dat ze dit niet leest .
Maar je hebt gelijk : die kabelremmen moet je erg ver vandaan blijven .
We moeten maar eens gaan bomen over wat er mogelijk is en vooral wat het kost . Een 5 bak of een lange 4 bak rijdt ff wat lekkerder met een misschien wel 50 pk monster op de grote weg .
Ik weet dat Paruzzi imi spatborden maakt .. En martijn moest nog ff gaan zoeken wat er nu eigenlijk wel en niet bijzat aan onderdelen .

Straks maar ff naar de witte boekenmarkt om die übergrote Keverbijbel aan te schaffen

Ja, toch gelezen 8)

Ik zal me eens gaan verdiepen in Keverkleuren.

En trouwens, Valentijn van welk jaar gaat dat worden?

Volkswouter 11-02-2004 14:05

Astrid,ik zou hem knalroze maken! Vind Gert vast niet erg....:D

krukab 11-02-2004 14:05

een lange keverbak met pendelassen,of zelfs een type3 bak ... die heeft weer iets grotere en bredere remmen achter ...
Voor een setje 356 remmetjes zou ook leuk zijn,maar probeer daar maar es aan te komen ...
Weet nog wel een set,maar voor dat geld wat hij ervoor wil,kan je net zo goed een CSP-kit kopen !!!

www.customspeedparts.com

Gert 11-02-2004 14:10

Nee Wout .. op dat andere Forum was ik een homo .. hier ben ik een macho hetero

Kroel : die remmen zijn erg leuk maar zoveel PK's heb ik niet in gedachten . En zoveel dineros .. daar kan je een hoop ander leuk spul voor kopen .
Ongeboorde trommels zijn leverbaar ? De Fuchsen die ik nog heb liggen doen het leuk eronder denk ik .. of toch maar die Radar's uit Espagna ?
Type 3 bak heeft een lange 4 ?

Volkswouter 11-02-2004 14:14

een 1600S kever heeft een lange 4 bak. Daar is mijn bak vandaan gekomen.

Ennuh Gert goede trommels remt ook als een dijk.

Gert 11-02-2004 14:18

Psies ,, daarom hoef ik niet perse naar schijven over te stappen .
Ja als er straks een 200 pk blok inkomt .. * dagdroom mode off *

Is er trouwens ergens een site waar je via een chassisnumer kan zoeken op een ongeveer productiedatum ?

Volkswouter 11-02-2004 14:21

http://www.volksaddiction.nl/technicsbeetletotal.htm

Jep dichterbij dan jij denkt...:D

Gert 11-02-2004 14:32

* zoent Wout op voorhoofd *

krukab 11-02-2004 16:18

jullie hebben elkaar "ineens" gevonden hé .... :D

Gert 11-02-2004 17:01

We hebben nu nog meer overeenkomsten dan eerst
Ik ben ANWB lid .. :)

volksaddiction 11-02-2004 17:28

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®

Good thinking wout !!
:D

volksaddiction 11-02-2004 17:36

@ Gert:
Gefeliciteerd gozer !!
Kicke bak, gewoon zo laten en op de bodem schroeven :)
Verlagen, stadaard 1200/1300 blokkie erin
altijd goed !

chris 11-02-2004 19:44

Leuk dat je deze topic even naar me mailde Gert................dus jij ook een waterloze vw nu......................De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!!!! Wel stoer een ovaal,beter dan al die latere gebakkies....... ;)

primer-look 11-02-2004 20:07

OKE dan Chris grote vriend .........dus mijn mooie 57er telt ook ineens nie meer mee .......lekker dan.

groetjes primer

Volkswouter 11-02-2004 20:10

Zie je wel dat Chris een eikel is....:|:D (LOL)

All times are GMT +1. The time now is 22:51.