Deze is twee maal aanwezig - 175 euro per stuk 30 euro 40 euro Alle foto's vind je hier. Tevens zijn de laatste vier pinnetjes gereserveerd voor BoRockhead |
Kan je hier wat mee? Ik heb em over en doe er niks mee. Hoef er geen hoofdprijs voor.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101183 |
Quote:
Rik is op vakantie is over 2 weken weer terug had ik begrepen. En volgens mij heeft hij er nog 10 :D |
Zie de laatste twee posts nu pas, oeps... :redface:
Yusuf, Bedankt maar nee bedankt. Meer dan de verzendkosten wil ik er niet aan uitgeven. Sorry. Er is niks van te gebruiken behalve de naafkap, dus voor mij eigenlijk niet de moeite waard. En wat Peter zegt, ik heb er nog een kruiwagen vol. Daarom is het restafval nu te koop, alsook iets veel mooiers... |
Ik heb alleen de veertjes nodig, kun je mij die ook leveren? Mag per PM.
|
kan via pb, maar zo weet iedereen het meteen:
Ik zit zelf ook altijd zonder en heb er helaas geen op overschot. Nee dus. :( |
wat vraag je voor een goede ? :D
|
Een goed stuur? Daar ben ik doorheen, die dingen gaan als warme broodjes.
Ook zit ik nog wat in de knoei met de levering van de pinnetjes, heb hierdoor helaas al een aantal bestellingen moeten afzeggen en zal dit helaas ook moeten blijven doen tot ik het terug op orde heb. Zal het hier dan ook direct laten weten... |
mooie reparatie! jammer da'k geen golf 1 en of stuurtje heb ;)
|
Heb je gemaild en pm gestuurd ! :)
|
Rik is druk druk :D
|
Quote:
Héééééééééél druk, maar net contact gehad! ;) |
Kunnen we nog een stuur bij je brengen voor reparatie?
|
Nee, ben er eerlijk gezegd al een tijd niet meer mee bezig geweest, nog steeds geen pinnen op voorraad. Sorry... :redface:
|
Horn button
Quote:
Hi there! Do you sell these horn buttons? I would need one for my Superbeetle. Would you ship one to Montreal, Canada? Thanks for your time. michel |
Worden er nog eens stuurtjes gefikst?
Bij mijn stuur zijn twee pinnetjes kapot |
Ne wordt aan gewerkt maar vlot niet hard mede door extreme drukte nu...
|
All times are GMT +1. The time now is 05:24. |