Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   mijn Golf1 restauratie (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18002)

LRR 12-01-2009 20:57

He Patrick,

Supermooie auto hoor !!!! Netjes gebouwd. Alleen de gele folie op de lampen is niet mijn ding, maar ieder z'n meug he !! Waarom geen H4 met gele bollen erin ??

Verder niets dan lof voor je werk !!!

Groeten,

LRR

richard frankes 13-01-2009 00:09

mooie einzer super, lekker laag i like

PVPMK1 13-01-2009 09:29

Quote:
Originally Posted by LRR
He Patrick,

Supermooie auto hoor !!!! Netjes gebouwd. Alleen de gele folie op de lampen is niet mijn ding, maar ieder z'n meug he !! Waarom geen H4 met gele bollen erin ??

Verder niets dan lof voor je werk !!!

Groeten,

LRR

Hoi LRR,

Ik heb mij het je weet wel rot gezocht naar originele van Bosch, ik heb deze een keer gevonden bij iemand op een site, maar die had ze zelf in zijn auto zitten. Had toen aan hem gevraagd of hij ze van de hand wilde doen voor 500,- maar dat deed hij niet, hij had ze zelf voor 150,- Maar iets wat in mijn kop zit zal in mijn gat niet roesten.
Eerst die lampen gekocht die jij bedoelt, maar die pasten niet in verband met de kruizen die in de koplamp unit zit. Dus toen de folie op de koplampen aangebracht. Ik moet wel zeggen op de foto's zie je het beter dat het folie is, dan in het echt.

Melvin 13-01-2009 09:35

Heb je nog meer foto's van je interieur, vind de stoelen en dashcombi echt geweldig!

LRR 13-01-2009 11:03

Quote:
Originally Posted by PVPMK1
Eerst die lampen gekocht die jij bedoelt, maar die pasten niet in verband met de kruizen die in de koplamp unit zit.

Ik heb ze wel al in die kruiskoplampen gehad met die bollen erom.
De lamp steekt dan iets meer uit aan de achterkant, maar als je aangepaste
of andere sluitingen gebruikt om die lampen vast te zetten dan wil het wel.

Maar zo kan het ook natuurlijk !!!! :thumbup:

PVPMK1 13-01-2009 11:58

Quote:
Originally Posted by MellyVille
Heb je nog meer foto's van je interieur, vind de stoelen en dashcombi echt geweldig!

Hoi MellyVille,

Hier zijn nog wat foto's van het interieur, ze zijn met de flitser gemaakt dus een beetje overbelicht. :redface: Het stuur is in het echt veel donkerder.Maar dat is met alles zo, in het echt is alles mooier dan op ''doe het zelf foto's, of je moet een op en top cam hebben.

Melvin 13-01-2009 12:00

Nodigt echt uit om lekker te gaan zitten en een lang stuk te gaan rijden! (Y)

Gijs 13-01-2009 12:03

Dat is een gave bekleding! :) Komen de hoofdsteunen er ook nog op?

PVPMK1 13-01-2009 13:18

Daar zit ik nog over te twijfelen. Ik heb ze er wel opgehad, om te kijken hoe het staat, maar zit tegen die gaten/doppen aan te hikken.

Edje® 13-01-2009 13:23

Respect. Wat is dit een prachtige auto zeg. Maar waarom is dat bakje onder het stuur zwart? Was die er niet meer in bordeaux rood?

ArjenE 13-01-2009 13:34

Quote:
Originally Posted by PVPMK1

Hoort die pooknop niet andersom te zitten? dus met het lange stuk naar voren? :rolleyes:
Valt ie ook beter in de kom van je hand

ala: niet zelfde knop, maar you get the idea ;)

ArjenE 13-01-2009 13:35

Verder super mooie wagen hoor! :D

PVPMK1 13-01-2009 14:06

Quote:
Originally Posted by Edje®
Respect. Wat is dit een prachtige auto zeg. Maar waarom is dat bakje onder het stuur zwart? Was die er niet meer in bordeaux rood?

Dit is een behoorlijk kleur verschil op de foto, maar in het echt is het wel iets donkerder bruin dan de rest, maar valt het niet echt op.

Quote:
Originally Posted by ArjenE
Hoort die pooknop niet andersom te zitten? dus met het lange stuk naar voren? :rolleyes:
Valt ie ook beter in de kom van je hand

ala: niet zelfde knop, maar you get the idea ;)

Ja nu je het zegt het was mij nog niet opgevallen, ik ga dit maar eens even fixen. :thumbup:

Melvin 13-01-2009 17:22

Hoofdsteunen zou ik zeker plaatsen!

Maar is dit nou een origineel interieur zo?

PVPMK1 13-01-2009 18:54

Quote:
Originally Posted by MellyVille
Hoofdsteunen zou ik zeker plaatsen!

Maar is dit nou een origineel interieur zo?

Ik heb dit gekocht via ''DJW'' ook actief op het forum, die had dit in zijn scirocco II GTO. Dacht niet dat dit origineel is, de bekleding althans, stoelen wel, de golf achterbank heb ik laten bekleden met de stof die van de scirocco achterbank kwam.

fabian 14-01-2009 20:46

super mooi interieur, nog ff bruine raamslingers, deuropeners en schakelzak scoren ;)

golf3freak 21-07-2009 18:57

Waar heb je de einddemper vandaan.??????

mvg mathijs

PVPMK1 21-07-2009 20:34

De demper is van supersprint en gekocht bij Ben de Rooij www.benderooy.nl

De Pul 21-07-2009 23:46

interieur is wel erg mooi zo,maar toch een puntje van kritiek:D
waarom dat houten stuur en pook?? spucknapf stuur zou IMO veel mooier staan;)

PVPMK1 22-07-2009 08:13

Is helemaal waar, maar waar :D vind ik een bruin spucknapf stuur, en in de zelfde style pook knop. :redface: en ook raam slingers,deurhendels. Er komt nog bij dat ik het stuur en de knop van het vrouwtje heb gehad,dus die word niet blij. :D :D

Gr,
Patrick.

All times are GMT +1. The time now is 07:21.