Hhahaha ik heb het vraagteken erop zitten..En bij de weg, mooie ride hoor..
Gr Ronnie |
Hoi mensen,
Ik heb de Golf toch nog naar beneden gebracht, hij is nu net vrij van de aandrijfassen en ik vind het echt goed zo. Want ik heb geen zin om de wielkasten uit te rollen en een halve maan uit de draagarm te slijpen. De draagarm is nu 2,5 cm van de grond, en in Mei naar de See heb ik 10 cm nodig om de autotrein op te kunnen. :D Hier zijn nog een paar foto's Groetjes, Patrick. |
Heeeeel netjes Patrick!
Iedere keer als ik de golf zie, valt mn mond open. Echt klasse werk geleverd! Is er ook niet van gekomen om van de zomer eens langs te komen.. Hadden steeds problemen met de golf :( |
jezus wat een VET project! ben er maar zuinig op...
|
Waar heb je eigenlijk die kentekenplaathouder voor (met de chromen omlijsting) vandaan ?
Groet! |
ik rij met de zelfde wielen , maar heb rondom 175-50-13... wel is dit een cool golfje geworden
|
:thumbup:
|
Quote:
Hoi Vincent, De platen en houders heb ik bij deze site besteld. www.edsclassic.nl |
Quote:
paruzzi levert ze ook! heb ik ze ook vandaan. zal je alvast wat zoekwerk besparen: kentekenhouder 1 kentekenhouder 2 kentekenhouder 3 bevestiging |
Quote:
Zeer mooi project. Net even doorgelezen, echt super. Nog even een vraagje, wat voor uitlaat is dit, hoeveel mm? |
Quote:
Hoi, Bedankt voor het compliment Dit systeem is van supersprint en 60 mm, het is voor een GTI dus ge moet ook een verloop stuk maken. Zal zo even fotokus schieten. Gr, Patrick. |
Dit is écht ongeloofelijk vet! Super
|
Quote:
How, ik ban matthias niet ;) , maar ken hem wel. 'Je hebt het vast op 'Koerspiloot'. Wil het wel even voor je doorgeven :thumbup: . En die uitlaat, is echt wel ferm. Soms geen video'tje van? |
|
mega tof resultaat geworden
chapeau!!! |
heb net dit topic even doorgelezen, en moet zeggen super hoe je het aangepakt hebt.
ziet er goed uit de kleur vindt ik :thumbup: . |
Air-right!:rock: :thumbup:
|
Heel mooie auto hoor..Echt petje af..veel plezier ermee.
|
Bedankt mensen voor de complimenten,dit doet een mens goed. :thumbup:
Groetjes, Patrick. |
Ik heb me pas aangemeld op dit forum, dus dit project niet gevolgd, maar DAMN!! Echt zoo mooie bak! :thumbup: ! Eigenlijk heb ik het niet zo met de 4-deurs, maar dat is ook gelijk veholpen :rolleyes: "! Dat ze hier geen subsidies voor hebben! (Dat hebben ze bij huizen toch? :D )!!
Nogmaals comlimenten, en een staande ovatie :thumbup: ! |
All times are GMT +1. The time now is 15:20. |