![]() |
Thanks ron,,,denk dat ie in januari ofzo in elkaar gaat....
|
Richard,
Nu heb je nog de kans om de zaak door te lassen!! Zet es een paar rupsjes..... |
Doorlassen heb ik aan gedacht maar niet gedaan,,ïs bij mijn type1 wel gebeurd, maar is ook totaal andere koets.
Wel vandaag het ruim in de epoxy gezet, vanavond later is er nog even nadenkit overgespoten. |
strrrrrrrak!
|
Begint erweer op te lijken, een vermoeide auto terug brengen naar frisse condities.
:thumbup: |
Ziet er top uit Richard, goed bezig.
Binnenkort waarschijnlijk ook aan zoiets beginne, maar daar bel ik je nog wel over. ;) |
Bedankt allen.
Ruim zit in kleur nu!......pauzeh :) |
Zelf gespoten in de schuur?
Moet ook makkelijk kunnen voor een motorruimte. Ziet er goed uit zo. |
Dat ziet er al stukken beter uit !!
Ziet er strak uit op de foto's. |
Ziet er idd heel goed uit !
|
Mocht het zondag in het echt aanschouwen onder het genot van een kopje koffie. Maar het ziet er allemaal super uit en ben benieuwd naar het eindresultaat!
Suc6 ermee nog! |
Hoest met de werken??
:D |
"Mikkla" Hoest met de werken??
:offtopic: Bekende naam uit de Yahoo wereld :D Maar Richard, jij rijdt nog niet hé zag nog een heel belangrijk onderdeeltje liggen bij Jurgen :tongue: |
Haha...nee moet hem nog drukken Andre :)
Wel even de dakantenne eraf gehaald en dichtgelast,,,want dat vind ik verschrikkelijk zo"n ding erop...(wel orgineel). Verder blijft ie orgineel van aanzien,,,en volgende week gaat ie voor een aantal maanden naar de spuiter. |
Heeft hij allemaal geen tijd voor, moet nog een sloper uit elkaar halen. ;)
AS zaterdag ophalen bij je richard?? |
Nou zaterdag lukt nog niet ,,,volgende week Ron
|
:slap:
|
lol Andre, zo zie je maar kleine wereld het wereld wijde web :D
Zie jou ook weleens op het cabrio forum volgens mij! Maanden naar de spuiter? Is dat niet een beetje lang? |
Vandaag de rallye naar de spuiter gebracht,,,het duurd dus een aantal maanden, doordat er maar af en toe aan gewerkt word. Verder is elk plekje waar wat twijfel zat aangepakt :) |
Quote:
Zo weet je wel dat t fatsoenlijk gebeurd en niet afgeraffeld word... |
All times are GMT +1. The time now is 13:52. |