Heb jou restauratie topic ff doorgelopen!
Respect,wat een mega vette 1er.. SUPER!!! Grtz SHReK... |
Damn dies vet geworden zeg en grondig aangepakt, daar worden wij vrolijk van :cool: :thumbup:
|
zijn er hier nog update's?!
ben benieuwd hoe hij er nu bij staat?! |
Prachtig project man echt geweldig!!! ik lees het nu pas nu ik de tijd heb precies mijn smaak. Top.
Groetjes ron |
Zo de 1 ook het daglicht weer eens laten zien, maar had er niet veel zin in. De accu was wel behoorlijk leeg, maar na het opladen hiervan even kuchend en puffend starte hij zonder probleem en liep als een zonnetje. Van de week moet hij voor de APK. Vorig seizoen had ik de heldere achterlichten al vervangen door de originele look lichten, vind het toch wel mooier staan. Totaal plaatje komt nog wel, moet hem eerst nog onderhanden nemen.
Gr, Patrick. |
10x beter deze achterlichten en moet hij nou straks 1x in de 2 jaar voor de apk
|
Dankje fabian, :)
Ik moet eerlijk zeggen zou het niet weten wanneer dat in gaat, :redface: de Golf is uit 83. Gr, Patrick. |
ff heen en weer gebladerd door je topic een een super 1 ziet er goed uit.. huidige achterlichten staat idd erg goed
|
echt een super dikke 1er
|
Over de APK:
Je hoeft pas 1x in de 2 Jaar APK als de auto 30 Jaar en ouder is. Over de Golf: Mooi ding, Orginele achterlichten staan hem zeer goed. Erik. |
Quote:
Echt een super auto dit! :hitit: Je project-topic heeft me van begin tot eind geboeid, ook al lees ik het vandaag pas, ook omdat ik eigenlijk pas lid ben hier en meestal enkel het Derby/Polo gedeelte bekijk. :> Ik kwam hier terecht via de link in je sig toen ik op zoek was naar andere dingen. :tounge: Ik wou dat ik ook de kennis, plaats, moed en het geld had om zoiets te verwezelijken. M'n Polo'tje zou ook blij zijn met zo'n 're-make'. :D Echt knap dat je alles eigenlijk opnieuw gedaan hebt. Ik vond het al een leuke wagen in de staat waarin je hem kocht maar dit slaat echt alles. Dat bruine interieurtje! Die classic radio, de lak... super. :D Een 5-deurs Golf 1 zie je idd echt weinig. Als ik mocht kiezen tussen de allernieuwste Golf of jouw Golf 1 (hoewel deze eigenlijk ook nieuw is. :D), zou ik weten wat gekozen. Ik vind dat de nieuwe VW's (eigenlijk gewoon nieuwe auto's in het algemeen) veel minder charme hebben dan vroeger. Quote:
Spijtig dat deze 2010 niet meer gezien heeft maar ja, z'n opoffering is tenminste niet voor niets geweest. :tounge: Was heel leuk om te lezen dit en ik wens je nog veel plezier met je Golf 1, en hopelijk blijft ie nog lang leven. :thumbup: Btw, weet je soms ook of die donkere kentekens voor Belgische nummerplaten bestaan? Die vind ik namelijk heel mooi staan. :) |
ha Patrick, bevallen je mijn oude scirocco-stoelen nog een beetje? Ziet er goed uit je golf!
|
Quote:
Hoi Ian, Bedankt voor je compliment, en leuk verhaal. :thumbup: En de charme maak je zelf in de auto waar je mee bezig bent, of het nu oud of nieuw is denk ik. Daarom ziet de Golf er weer anders uit vandaag de dag heb inmiddels de achterlichten verandert zoals je ziet, de front is ook weer net iets strakker voor het aanzicht, Zelf probeer ik van een simpele Golf 5-deurs iets subtiel moois te maken. (DubMeister style :D ) Hoeft voor mij geen uiterlijk te hebben van een GTI,VR6 of R32, die zie je met bosjes op meetings staan, geef mij maar de gewone modellen waar je aan kunt zien dat er aan gewerkt is, een voorbeeld hier in Nederland zit een airride verdeler Bob BSS (misschien wel bekend) die heeft een R32 gebruikt om zijn standaard Golf motorisch te up-graden, dat vind ik mooi. :cool: Ben zelf ook in het bezit van een moderne Golf 6 en probeer hier ook de charme in te houden van het standaard model, dus probeer hem weer subtiel mooi te maken. ;) Over het kenteken zou het niet weten, hebben die bestaan in Belgiƫ?? Quote:
Hoi Dick, Zeker bevallen de stoelen nog, :thumbup: en alles past er goed bij mooi plaatje zo. ;) Gr, Patrick. |
Wel een leuk wagenpark, je hebt de oudste en de nieuwste golf in je bezit:D
Beiden zeer mooie wagens geworden! |
Quote:
die zijn hier alle 2 welkom :thumbup: knap werk als ze allemaal zo is waren :wee: |
Schitterende auto man! :)
|
kvin de 6 echt tof man!
|
|
Mooie auto man! en wat een werk zit hier ook in. :thumbup:
|
Pracht van een mk1!
Had deze nog niet eerder gezien. |
Ook ik had m nog nooit eerder gezien.
Maar damn wat een mooie wagen, kleurtje is echt perfect! |
He kijk nou, een mooie update.
Hoop je snel te spotten in de 1 of golf 6 |
zo die is.......gewoon AF . Toch RS jes gekomen dus (net je topic helemaal doorgelezen) Complimenten voor het werk wat hier geleverd is!
|
2 zeer dikke wagens
de 1 vooral voor de kleur en de afwerking de 6 staat lekker plat Greetz DC |
Dank je mensen super :thumbup:
De Golf 6 is weer een verhaal apart :redface: heeft ook zeer veel veranderingen ondergaan, en is inmiddels standaard verkocht, en zou plaatsmaken voor een Tiguan maar is helaas door werk toekomst redenen niet doorgegaan. Er zijn wel wat plannen voor de Golf1 die er aan zitten te komen. :) |
Super auto, en toch vindt ik die ATSjes mooier.
|
Kan wel weer upgedate worden toch Patrick met al dat moois ;)
|
zeer mooie golf!
|
Quote:
Ja Peter :lmao: Zal ik eens een keer doen. |
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |