Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   mijn Golf1 restauratie (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18002)

SHReK 05-09-2009 15:17

Heb jou restauratie topic ff doorgelopen!
Respect,wat een mega vette 1er..

SUPER!!!

Grtz SHReK...

vw-unit 05-09-2009 15:43

Damn dies vet geworden zeg en grondig aangepakt, daar worden wij vrolijk van :cool: :thumbup:

fabian 29-01-2010 15:49

zijn er hier nog update's?!
ben benieuwd hoe hij er nu bij staat?!

caddy ron 31-01-2010 14:42

Prachtig project man echt geweldig!!! ik lees het nu pas nu ik de tijd heb precies mijn smaak. Top.
Groetjes ron

PVPMK1 11-04-2010 18:53

Zo de 1 ook het daglicht weer eens laten zien, maar had er niet veel zin in. De accu was wel behoorlijk leeg, maar na het opladen hiervan even kuchend en puffend starte hij zonder probleem en liep als een zonnetje. Van de week moet hij voor de APK. Vorig seizoen had ik de heldere achterlichten al vervangen door de originele look lichten, vind het toch wel mooier staan. Totaal plaatje komt nog wel, moet hem eerst nog onderhanden nemen.

Gr,
Patrick.

fabian 11-04-2010 19:52

10x beter deze achterlichten en moet hij nou straks 1x in de 2 jaar voor de apk

PVPMK1 11-04-2010 20:32

Dankje fabian, :)

Ik moet eerlijk zeggen zou het niet weten wanneer dat in gaat, :redface: de Golf is uit 83.

Gr,
Patrick.

vdWal. 11-04-2010 20:53

ff heen en weer gebladerd door je topic een een super 1 ziet er goed uit.. huidige achterlichten staat idd erg goed

cloontje 11-04-2010 20:58

echt een super dikke 1er

ErikvanBilsen 11-04-2010 21:11

Over de APK:
Je hoeft pas 1x in de 2 Jaar APK als de auto 30 Jaar en ouder is.

Over de Golf:
Mooi ding, Orginele achterlichten staan hem zeer goed.

Erik.

Ian_C 15-04-2010 00:00

Quote:
Originally Posted by PVPMK1
Zo mensen,

De golf is goed gekeurd zonder problemen, hij loopt nog beter als gisteren.
Dit komt om dat de Co2 nog afgesteld moest worden, een stukje de choke er uit en starten maar en hij loop heel netjes.
Ik moest nog even wachten tot hij afgemeld kon worden, en ben net voor het slechte weer thuis gekomen.
Heb nog wel even een paar foto's kunnen schieten.
Ik weet hij kan nog lager, maar ik vind hem goed zo met die 13'' velgjes.

Gelijk even een vraagje, welke bandjes kan ik nu het beste nemen voor vanvoor om een beetje gelijk te worden net als vanachter.
Vanachter zit nu op de 8J 195/45 wat kan ik dan het beste op de 7J laten draaien.

Volgende week de grote poetsbeurt, en de kofferbak moet ook nog in orde worden gemaakt, maar eerst maar eens genieten na 3 jaar.

Groetjes, en tot snel op een of andere meeting.
Patrick.

Echt een super auto dit! :hitit: Je project-topic heeft me van begin tot eind geboeid, ook al lees ik het vandaag pas, ook omdat ik eigenlijk pas lid ben hier en meestal enkel het Derby/Polo gedeelte bekijk. :> Ik kwam hier terecht via de link in je sig toen ik op zoek was naar andere dingen. :tounge:

Ik wou dat ik ook de kennis, plaats, moed en het geld had om zoiets te verwezelijken. M'n Polo'tje zou ook blij zijn met zo'n 're-make'. :D Echt knap dat je alles eigenlijk opnieuw gedaan hebt. Ik vond het al een leuke wagen in de staat waarin je hem kocht maar dit slaat echt alles. Dat bruine interieurtje! Die classic radio, de lak... super. :D Een 5-deurs Golf 1 zie je idd echt weinig.

Als ik mocht kiezen tussen de allernieuwste Golf of jouw Golf 1 (hoewel deze eigenlijk ook nieuw is. :D), zou ik weten wat gekozen. Ik vind dat de nieuwe VW's (eigenlijk gewoon nieuwe auto's in het algemeen) veel minder charme hebben dan vroeger.

Quote:

Spijtig dat deze 2010 niet meer gezien heeft maar ja, z'n opoffering is tenminste niet voor niets geweest. :tounge:

Was heel leuk om te lezen dit en ik wens je nog veel plezier met je Golf 1, en hopelijk blijft ie nog lang leven. :thumbup:

Btw, weet je soms ook of die donkere kentekens voor Belgische nummerplaten bestaan? Die vind ik namelijk heel mooi staan. :)

DJW 15-04-2010 07:27

ha Patrick, bevallen je mijn oude scirocco-stoelen nog een beetje? Ziet er goed uit je golf!

PVPMK1 15-04-2010 09:37

Quote:
Originally Posted by Ian_C
Echt een super auto dit! :hitit: Je project-topic heeft me van begin tot eind geboeid, ook al lees ik het vandaag pas, ook omdat ik eigenlijk pas lid ben hier en meestal enkel het Derby/Polo gedeelte bekijk. :> Ik kwam hier terecht via de link in je sig toen ik op zoek was naar andere dingen. :tounge:

Ik wou dat ik ook de kennis, plaats, moed en het geld had om zoiets te verwezelijken. M'n Polo'tje zou ook blij zijn met zo'n 're-make'. :D Echt knap dat je alles eigenlijk opnieuw gedaan hebt. Ik vond het al een leuke wagen in de staat waarin je hem kocht maar dit slaat echt alles. Dat bruine interieurtje! Die classic radio, de lak... super. :D Een 5-deurs Golf 1 zie je idd echt weinig.

Als ik mocht kiezen tussen de allernieuwste Golf of jouw Golf 1 (hoewel deze eigenlijk ook nieuw is. :D), zou ik weten wat gekozen. Ik vind dat de nieuwe VW's (eigenlijk gewoon nieuwe auto's in het algemeen) veel minder charme hebben dan vroeger.

Spijtig dat deze 2010 niet meer gezien heeft maar ja, z'n opoffering is tenminste niet voor niets geweest. :tounge:

Was heel leuk om te lezen dit en ik wens je nog veel plezier met je Golf 1, en hopelijk blijft ie nog lang leven. :thumbup:

Btw, weet je soms ook of die donkere kentekens voor Belgische nummerplaten bestaan? Die vind ik namelijk heel mooi staan. :)

Hoi Ian,

Bedankt voor je compliment, en leuk verhaal. :thumbup: En de charme maak je zelf in de auto waar je mee bezig bent, of het nu oud of nieuw is denk ik. Daarom ziet de Golf er weer anders uit vandaag de dag heb inmiddels de achterlichten verandert zoals je ziet, de front is ook weer net iets strakker voor het aanzicht, Zelf probeer ik van een simpele Golf 5-deurs iets subtiel moois te maken. (DubMeister style :D )

Hoeft voor mij geen uiterlijk te hebben van een GTI,VR6 of R32, die zie je met bosjes op meetings staan, geef mij maar de gewone modellen waar je aan kunt zien dat er aan gewerkt is, een voorbeeld hier in Nederland zit een airride verdeler Bob BSS (misschien wel bekend) die heeft een R32 gebruikt om zijn standaard Golf motorisch te up-graden, dat vind ik mooi. :cool:

Ben zelf ook in het bezit van een moderne Golf 6 en probeer hier ook de charme in te houden van het standaard model, dus probeer hem weer subtiel mooi te maken. ;)

Over het kenteken zou het niet weten, hebben die bestaan in Belgiƫ??

Quote:
Originally Posted by DJW
ha Patrick, bevallen je mijn oude scirocco-stoelen nog een beetje? Ziet er goed uit je golf!

Hoi Dick,
Zeker bevallen de stoelen nog, :thumbup: en alles past er goed bij mooi plaatje zo. ;)

Gr,
Patrick.

Thomas 16-04-2010 09:41

Wel een leuk wagenpark, je hebt de oudste en de nieuwste golf in je bezit:D
Beiden zeer mooie wagens geworden!

bug001 17-04-2010 23:16

Quote:
Hoi Ian,

Bedankt voor je compliment, en leuk verhaal. :thumbup: En de charme maak je zelf in de auto waar je mee bezig bent, of het nu oud of nieuw is denk ik. Daarom ziet de Golf er weer anders uit vandaag de dag heb inmiddels de achterlichten verandert zoals je ziet, de front is ook weer net iets strakker voor het aanzicht, Zelf probeer ik van een simpele Golf 5-deurs iets subtiel moois te maken. (DubMeister style :D )

Hoeft voor mij geen uiterlijk te hebben van een GTI,VR6 of R32, die zie je met bosjes op meetings staan, geef mij maar de gewone modellen waar je aan kunt zien dat er aan gewerkt is, een voorbeeld hier in Nederland zit een airride verdeler Bob BSS (misschien wel bekend) die heeft een R32 gebruikt om zijn standaard Golf motorisch te up-graden, dat vind ik mooi. :cool:

Ben zelf ook in het bezit van een moderne Golf 6 en probeer hier ook de charme in te houden van het standaard model, dus probeer hem weer subtiel mooi te maken. ;)

Over het kenteken zou het niet weten, hebben die bestaan in Belgiƫ??

Hoi Dick,
Zeker bevallen de stoelen nog, :thumbup: en alles past er goed bij mooi plaatje zo. ;)

Gr,
Patrick.

die zijn hier alle 2 welkom :thumbup: knap werk als ze allemaal zo is waren :wee:

vw roadwarrior 18-04-2010 07:32

Schitterende auto man! :)

vdWal. 18-04-2010 10:17

kvin de 6 echt tof man!

PVPMK1 31-07-2014 14:23

Zow das weeral een tijdje geleden.
Even wat fotootjes hoe die er nu bijstaat.

Johan1982MK1 31-07-2014 14:42

Mooie auto man! en wat een werk zit hier ook in. :thumbup:

KennyH 31-07-2014 17:37

Pracht van een mk1!

Had deze nog niet eerder gezien.

VwGolfMK2VW 31-07-2014 19:02

Ook ik had m nog nooit eerder gezien.
Maar damn wat een mooie wagen, kleurtje is echt perfect!

superbeast 31-07-2014 20:12

He kijk nou, een mooie update.

Hoop je snel te spotten in de 1 of golf 6

Pro FM 31-07-2014 23:15

zo die is.......gewoon AF . Toch RS jes gekomen dus (net je topic helemaal doorgelezen) Complimenten voor het werk wat hier geleverd is!

Dark Cooper 31-07-2014 23:16

2 zeer dikke wagens

de 1 vooral voor de kleur en de afwerking

de 6 staat lekker plat

Greetz DC

PVPMK1 02-08-2014 20:48

Dank je mensen super :thumbup:
De Golf 6 is weer een verhaal apart :redface: heeft ook zeer veel veranderingen ondergaan, en is inmiddels standaard verkocht, en zou plaatsmaken voor een Tiguan maar is helaas door werk toekomst redenen niet doorgegaan.

Er zijn wel wat plannen voor de Golf1 die er aan zitten te komen. :)

tempel 03-08-2014 08:35

Super auto, en toch vindt ik die ATSjes mooier.

Style 05-02-2015 20:43

Kan wel weer upgedate worden toch Patrick met al dat moois ;)

rutgermk1 11-02-2015 20:02

zeer mooie golf!

PVPMK1 07-04-2015 19:50

Quote:
Originally Posted by Style
Kan wel weer upgedate worden toch Patrick met al dat moois ;)

Ja Peter :lmao:
Zal ik eens een keer doen.

All times are GMT +1. The time now is 06:51.