![]() |
camber
hey ik vroeg me af hoe kkrijg ik een beetje camber op de achter wielen
en heeft iemand mss een iedee of er camber plaatjes bestaan voor een golf 4 of mss hoe en wat en waar alvast thnx |
ff bellen met de dealer, voor golf 3 bestaan ze nog wel, kosten daarvoor per kant iets van 90 euro
|
Quote:
met welke dealer? & is golf 3 dan hetzelfde als golf 4,persoonlijk dacht ik het niet.? |
gewoon de vw dealer
en naar mijn weten is golf 4 niet hetzelfde nee |
Ik heb ze ooit bij Antera zien liggen
(Adverteerder: Tuningcenter Lowering http://www.lowering.nl/) beste even een pbtje doen (hij woont in breda) |
Quote:
gewoon bij de vw dealer :confused: |
up zoek nog altij camber plaatjes voor de achter as om de wielen wat te camberen
links info en ervaring allen welkom grtz |
Je kan ook tussen de achteras en de astappen één ringetje per bout plaatsen bij de onderste twee bouten. Werkt prima :d
|
Quote:
:screwy: |
beunhaas....... :screwy:
|
Quote:
Tenzij jij met een wiskundige berekening komt, waaruit blijkt dat het onverantwoord is, maar dat lijkt me niet :) |
verbetert dit dan ook het rijgedrag ?
|
Je kan het ook zo doen
![]() :D |
Dat gaat net even te ver :d
|
hehe :)
ik heb het over golf 4 he :rolleyes: niemand die iets weet van camber plaatjes of dat deze bestaan fso :D |
Ja sorry, ik dacht even dat je het over een MK3 had, nevermind.
|
Bestaan, maar hoeft niet specifiek voor golf 3 te zijn eh.
Je hebt ze gewoon universeel. ![]() ![]() ![]() ![]() Oftewel Camber Shims. ;) |
Quote:
:screwy: Is dat ding nou van plastic :confused: Lijkt me toch helemaal niet betrouwbaar, zeker als het wat ouder en poreus wordt. De bouten zullen maar los komen. Vind het nog een slechter idee als die 2 revetten :rolleyes: |
en die camber shims waar zijn deze te vergrijge ?
|
Quote:
... |
All times are GMT +1. The time now is 19:03. |