|
|||
|
|||
gezocht! jetta mk2 coupe onderdelen
goedendag,
Ik ben op zoek naar onderdelen voor een jetta MK2 coupe, waaronder nieuwe (of goede tweedehandse) daklijsten en aangezien ik de deuren heb met de spijlen erin wil ik die vervangen door de golf GTI deuren waar 1 groot raam inzit en daarvan was mijn vraag of dat mogelijk is en of dan alle lijnen gewoon kloppen! groeten michael |
|
||||
|
||||
Beste Mikey,
Ik ben er vrij zeker van dat de deuren zo uitwisselbaar zijn of iemand hier moet daar een andere mening over hebben. Ik heb overigens beide deuren nog wel liggen. Moeten misschien iets strak gemaakt worden, maar ik neem aan dat u ze toch zal moeten spuiten. (zijn nu medium blauw metallic LA5T) Heb er ook nog de meeste aanbouwdelen van liggen zoals raammechanisme, ruiten, sloten enz. Als u mij uw mailadres stuurt kan ik u wat foto's sturen. Mvg, Lasse
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |
|
|||
|
|||
Deuren zijn inderdaad uitwisselbaar met elke golf 3-deurs.
De 5 deurs deuren zijn korter! Die kun je dus niet gebruiken. Deuren hoeven ook niet specifiek van een Gti te zijn, vanaf 88 of 89 heeft elke golf 2 de deuren met de spiegel in de hoek in plaats van het spijltje Als je een 5 deurs jetta hebt kun je de deuren van een 5 deurs golf wel gebruiken
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn e-mailadres is mikeyvts@hotmail.nl |
|
||||
|
||||
rechter deur heb ik ook nog staan, in denhaag. is nu paars.