|
|||
|
|||
Reed vanochtend naar het CBR in Maastricht.. en bleek A79 afgesloten te zijn.
Ik, niet erg ruim de tijd genomen hebbende, een beetje bezorgd... Net belde mijn moeder.. de dodelijk verongelukte van de twee was een goede vriendin van haar, waar ik het ook heel goed mee kon vinden.. zucht.. |
|
||||
|
||||
Gecondoleerd man.
Om even hier op terug te komen: Quote:
Heb het dus opgezocht: Last edited by Barn171 : 11-07-2014 at 15:21. |
|
||||
|
||||
Nou je het erover hebt, het wegdek van de A79, Al jaren weten ze dat het bij regen een ijsbaan wordt, omdat t water niet weg kan,nou blijft er dinsdag iemand dood, en woensdag glijd er iemand van de weg af. En er gebeurd geen fuck mee. Vriendin gleed paar jaar terug ook van de rechter naar de linker rijbaan,zonder gestuurd te hebben, en hoogzwangere vriendin van mn vriendin eindige op haar dak omdat achterkant van auto weggleed en daardoor begon te slippen.
Last edited by golfje_295.000 : 11-07-2014 at 15:34. |
|
||||
|
||||
Mijn ergernis begint al in dit topic, mensen ergeren zich aan iets om zich maar te kunnen ergeren, over een fu#king r.a.w.
En ja ik ben zo'n iemand die weinig knippert, en wat dan nog.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
It takes one to know one?
|
||||
|
||||
Ik erger me er niet direct aan, maar vind het wel interessant gezien ik met examen graag passeer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
aha mensen kennis zie ik, en daar bij mag zoveel niet, ben jij het heiligboontje? of roomser dan de paus??
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". Last edited by 2H-2H : 11-07-2014 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Ik wil gewoon langer leven dan de mensen die jou op de weg tegenkomen, en dat gun ik een ander ook.
|
|
||||
|
||||
Dus al ik jou inhaal en je ziet niet dat ik 3 keer knipper (Omdat jij ook voor je kijkt op de weg) is het toch het zelfde wanneer ik niet knipper, en als ik terug naar de rechterbaan ga, is dat vrij logisch toch, dus hoef ik dat niet aan te kondigen het m'n r.a.w
Merk wel dat ik dit topic weer even een tijdje oversla
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Ik erger me anders wèl kapot aan mensen die een rotonde verlaten, maar dat niet laten weten met hun knipperknipper! Sta ik daar weer mooi te wachten op meneer janlul zonder een beetje fatsoen.
Kleine moeite lijkt me???
|
||||
|
||||
Quote:
Als je in het dagelijks leven ook zo tegen andere bent denk ik dat je niet lang zal leven @ Barn, Ik neem mijn laatste woorden terug Toen ik 18 was waren de regels nogal anders kwa rotondes |
|
||||
|
||||
Vanmiddag.. rij ik 40km om een onderdeeltje op te halen. Kom ik op plaats van bestemming, portomonee vergeten. zucht. Morgen poging 2.
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja, das kut |
|
||||
|
||||
Quote:
Men vader rijd die snelweg al meer dan 15 jaar richting Maastricht, alle auto´s wat hij in de tussen tijd heeft gehad. Hebben allemaal steen slag en sterretjes in de ruit. Zelf in de bedrijf bus ook al een sterretje in de voorruit door deze snelweg. Best belachelijk hoeveel losse steentje hier ook liggen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee das weer een reden om morgen weer heerlijk te kunnen toeren! |
|
||||
|
||||
Quote:
Egoïst, je doet dat niet alleen voor de persoon die je in haalt maar ook voor je mede wegebruikers om je heen. Je geeft dan aan wat je doet i.p.v. dat je er een verrassingsactie van maakt. Quote:
Met je kortzinnige en egoïstische opmerking van eerder snap ik ook wel waarom. Ga lekker met de trein of zo. Quote:
Eens! Last edited by Mk³_Gti_16v : 16-07-2014 at 02:29. |
|
|||
|
|||
eens x2
Gewoon zoveel mogelijk knipperen dus met die lampjes! |
|
||||
|
||||
Op de bal jongens, niet op de man spelen...
|
|
||||
|
||||
mijn ergenis is elkaar provoceren op internet/forum