|
||||
|
||||
Dat is inderdaad niet verkeerd! Netjes opgelost.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan ga ik ze ook bestellen hopelijk maken ze bij mij ook die fout Wel netjes van ze,had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht |
|
||||
|
||||
Super opgelost!! En zo hoort het ook bij zoon bedrijven.
Gewoon zeggen dat je fout zit en dat je het oplost met een upgrade!! Top
|
||||
|
||||
Word zeker netjes opgelost, maar om de carbon delen de schuld te geven klopt niet helemaal aangezien de zijruiten daar niks mee te maken hebben.
Als ze slim zijn bewaren ze jouw mallen voor de opvolgende sets en dan is de 235Euro (of Pond) mooi meegenomen voor jouw en hebben zij de juiste mallen, win win zeg maar Ik ben nog niet zo ver met mijn auto en houd dit nog even in de gaten, misschien dat ik ze daar ook ga bestellen, maar dan gevormd en meteen met de coating omdat de ruiten van de mk2 wel/meer gevormd zijn. |
|
||||
|
||||
Netjes opgelost inderdaad!
Sorry Frank voor de "vervuiling"....maarre...waarom is hier geen topic van!? Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Geen vervuiling hoor vroeg het me ook al af |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar daar ben ik verder niet op ingegaan Ik denk inderdaad dat ze dat doen, handig voor allebei! |
|
||||
|
||||
Keurig opgelost !
|
||||
|
||||
Welk blok ga je nu gebruiken?
|
||||
|
||||
Quote:
Verder ook weer even een update, ik heb de mallen gemaakt voor de Polycarbonaat ramen, gaat meer werk inzitten dan je denkt! Ik heb eerst met grote vellen papier de vorm zo goed mogelijk overgetrokken van de auto. Daarna deze vellen uitgeknipt en weer overgetrokken op grote vellen karton: Die weer uitgeknipt en deze stukken karton weer goed passend gemaakt op de auto, want de papieren vellen zijn omdat ze toch altijd een beetje doorhangen net iets te groot, waardoor het karton dus ook iets te groot word. En dan hou je uiteindelijk deze goed passende delen over! Verder het dashboard helemaal schoongemaakt en het plastic weer zo goed mogelijk zwart gemaakt met dit spul, werkt na een aantal keren best wel goed!: Ook de voetplaten afgemaakt, heb aan de onderzijde een soort tochtband geplaatst wat zich na een tijdje uitzet om het meeste vuil tegen te houden, zodat er niet allerlei steentje e.d. onder de voetplaat komen: En het geheel samen met de brandblusser geplaast: Rondom de kooi netjes afgewerkt: Ook de balance bar adjuster geplaatst, en de kacheluitstroomopeningen konden nu eigenlijk maar op een manier vast en dat was via de zijkant, best netjes zo met de zwarte alu imbus vond ik: En nog twee plaatjes om het af te maken, best een lekkere stuurmansplek zo
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 08-07-2015 at 22:40. |
|
|||
|
|||
Wat een plaatje!!
Alles zo perfect. |
|
|||
|
|||
Heel mooi.
|
|
||||
|
||||
Is dat spul wat jij voor het dashboard gebruikt hebt ook goed voor bv. bumpers?
|
|
||||
|
||||
heel erg mooi! word steeds meer een auto
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Wat een ongelofelijk mooie mk1! Opgebouwd met mooie onderdelen en oog voor detail. Kleine opmerking over de balance bar adjuster. Deze is mooi geplaatst, maar tijdens het rijden (racen) niet bereikbaar om af te stellen. Is het niet handiger om deze binnen handbereik te hebben, iig tijdens het testen?
|
|||
|
|||
Waarom het dashboard niet geflockt ?
1.6 is dat voor een bepaalde klasse? Of zo licht mogelijk? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja daar werkt het ook goed op, er staat op dat het eigenlijk juist voor een buitentoepassing is Quote:
Bedankt! Goeie opmerking, als het goed is kon ik er evengoed nog net bij (is al weer even geleden dat ik dat getest had) maar veel dichterbij kon die ook niet omdat de kabel die er aan zit niet veel langer is Quote:
Heb ik over getwijfeld maar ik vind dat eigenlijk nooit zo mooi dat flocken, wat dat betrefd hou ik van het originele dash om het nog een beetje het gevoel te geven dat je in een Golf 1 rijdt Vandaar ook nog de tittentellers ipv een Digi-dash. Denk ook niet dat het dash erg reflecteerd, mocht dat wel zo zijn dan kan het altijd nog De 1.6 is eigenlijk ontstaan uit het idee van bergcup, die ook met de lichte 1.3/1.4's 8v/16v rijden die een hoop toeren draaien, ik vindt dat echt super. Dat idee is inmiddels wat ge-evolueerd tot de 1.6 16V, wat in basis nog hetzelfde lichte blok is, alleen met meer cc's en dus wat makkelijker meer vermogen uit te halen |
|
||||
|
||||
Quote:
Is de kabel ook niet te verlengen? Kan me herinneren dat als je eenmaal goed in de gordels zit je eigenlijk nergens meer bij kan behalve je stuur en pook. Vandaar dat rally- en raceauto's altijd zoveel knoppen op de middenconsole hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Waarschijnlijk wel, zal het iig even checken als de stoel en gordels er in zitten |
|
|||
|
|||
schijfremmen achter
ik ben bezig met scirocco mk 1 1974 met trommels achter maar wil schijven achter ik zie dat er iemand kitje van een mk4 golf op staan heeft of gekocht klopt dit
|