![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja in 1 keer. Hij is nu bezig met rijbewijs C (vrachtwagen)
|
|||
|
|||
![]() Sit on it, Golfje 295.000 en Robbert:
Ik denk helaas te veel na over dingen.. ik werk er aan, om het te minderen, het is nog een lange weg ![]() Ik zei tevens niet dat het verkeerd is, ik heb nergens geoordeeld. Ik zei alleen, dat het mij opvalt, en daarbij een lichte negatieve emotie oproept ![]() En dit topic is daarvoor bedoeld, om juist zulke momenten met elkaar te delen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Natuurlijk, ergernissen zijn ergernissen. Het belachelijkste eerst dikwijls.
Ik was me daarnet nog aan zoiets kleins aan het ergeren dat ik zelfs al niet meer wat. Maar ik probeer altijd zo snel mogelijk te relativeren.
|
|||
|
|||
![]() en wat bedoel je met relativeren? het vergelijken met andere, aanzienlijk ergere dingen?
|
|
||||
|
||||
![]() Het is zo erg nog niet. Er zijn ergere dingen. Iedereen op zijn manier. ... Maar ik erger me dan ook gewoon aan belachelijk kleine dingen.
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik m'n handrem vrijwel nooit. Laat m'n auto altijd gewoon in z'n versnelling staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idem. Tenzij ik ergens op een wei moet parkeren, dan komt de innerlijke Johny even naar boven en moet ik gewoon die laatste meters voor ik stil sta aan m'n handrem trekken (en volgens mij duw ik dan zelfs het topje in, ik moet er de volgende keer eens op letten als ik in Johny-modus ga). En ik heb mijn ergernis van daarnet terug gevonden : nepsproeten! Maar toen bedacht ik me dat mensen toch al eeuwen make-up dragen, haar kleuren, figuurcorrigerend ondergoed dragen, ...
|
||||
|
||||
![]() het is toch echt fout. bij rijlessen krijg ik ook aangeleerd de handrem aan te trekken zonder te ratelen. wanneer ik dit niet doe op mijn examen straks gaan er punten af en kan het zomaar zijn dat je daardoor niet slaagd.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Het heet niet voor niets het ontgrendel knopje. Ik trek hem ook meestal aan met die ratel. Naar mijn mening is het sneller en veiliger.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Dat valt ook wel weer mee. Knopje en veertje zal in jou geval harder slijten dan die dikke plaat.
|
||||
|
||||
![]() Wat een gejank over een handrem
![]() Ik zeg standaard fly-off handrem in elke auto! |
|
||||
|
||||
![]() fly-off hendel +1
![]()
|
|||
|
|||
![]() Forumleden die onderdelen zoeken die jij een pb doet en vervolgens niets van zich laten horen!
|
|
||||
|
||||
![]() Mensen die interesse hebben in iets wat je verkoopt, vervolgens weet ik hoeveel mails stuurt omdat ze dingen willen weten er over. En dan hoor je opeens er niks meer van
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klaplopers! |
|
||||
|
||||
![]() Het is dat ik het geld niet heb anders ........
Het is dat ik de plek niet heb anders ......... 99,9% van die mensen zouden het ook niet kopen als ze het geld wel hadden. Ik snap die gedachtegang niet waarom je dan op zo'n auto gaat reageren. Zeg dan gewoon, Dikke bak, succes met de verkoop, später! |
|
|||
|
|||
![]() een electrische blikschaar... die gewoon letterlijk na 10cm ver knippen in 2mm dik aluminium breekt.. WTF...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha das leuk man! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor onze huisarts uit mijn kinderjaren was dat heel normaal: tegen de tijd dat de auto helemaal stilstond was de dokter al bij de voordeur. ;-)
Last edited by Erik Baas : 08-07-2014 at 15:46. |