|
||||
|
||||
Zaterdag gespot eerst tussen Heerenveen en Zwolle de oranje metallic type 1 met dichte wielen weet zo snel niet hoe die heet.
En in Brunsum Limburg een zwarte type 1 met G60 en en leken wel black/chroom porsche wielen. En een groene lage polo G40.
|
||||
|
||||
Quote:
dat was ik niet ben nog niet weg geweest met de golf vandaag..zou marten(martez)hier van het forum geweest kunnen zijn.die is wel weggeweest in zijn type1. |
|
|||
|
|||
van de week zag ik bij veenwouden een mooie zwarte golf 1 ik heb geseind en hand op gestoken en kreeg ook een groet terug. ben wel benieuwd wie het is. een tijdje geleden heb ik je zien staan bij de stoplichten van quatrebras. kheb wel vermoeden maar geen zekerheid. ( kheb zelf in een zilvergrijze standaard golf 1 verder niks bijzonders op of aan)
vr gr oebele
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ook kunnen, Iniasilber Golf 1 met Lenso's volgens mij.
|
||||
|
||||
Quote:
bbs rm met zwart hard heeft hij eronder |
|
||||
|
||||
Quote:
die idd ja, heb er zelf ook paar mooie foto's van terwijl ze net instappen op de parking
|
|||
|
|||
Mooie witte Jetta 2 gespot, met zwarte velgen om kwart over 9 bij de Boerenbond in Geldrop.
Jij stond voor het stoplicht te wachten. Ik zag dat je forumstickers op je zijruiten achter had zitten. |
|
||||
|
||||
Gisteren gespot onderaan de brug in Westervoort, een grijze mk2 Rallye.
Kon even niet zien wat er precies voor velgen onder zaten, maar ze waren aardig bling. Bekende van hier?
|
||||
|
||||
En zojuist gespot, onderaan diezelfde brug in Westervoort, een nieuw model grijze mk2 (gti?) met dunne bumpers en chromen bies op Azev-jes.
|
||||
|
||||
gisteren om half 6 golf 1 cabrio met gepolijste porsches stond stil op vluchtparkeerplaats bij de bromtol naast het shell tankstation in Oosterhout
|
|
|||
|
|||
Golf 2 paars 4drs met bbs en eronder, zwaagwesteinde bij de brug rond 11 uur.
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry lennart nooit gezien |
|
||||
|
||||
Gespot vanavond bij mij in de straat. Golf 1 Cabrio met Porsche glimmers eronder! Auto staat er strak bij! Iemand van hier?
|
|
|||
|
|||
stond te koop in amersfoort vanmorgen in de stad groningen . leuke golf 1 eerder al 2 naast elkaar op de ring noord ... een blauwe en een grijze GTI |
|
||||
|
||||
vanmiddag gespot bij de formido met zijn maat in een blauwe passat en een half uur later klaas-jan zijn vriendin hij staat er weer mooi voor klaas-jan
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen om half 7 een witte golf 3 heel laag volgens mij op 13 inch
In de buurt van De Blesse nabij de gestremde brug wij stonden te wachten bij t stoplicht. |
|
||||
|
||||
Zag hem vanmiddag staan in hemelum.
|
||||
|
||||
kunnen jullie niet beter een eigen topic beginnen ?
Gespot in het noorden : |