|
||||
|
||||
Quote:
Dat ken ik, mooi hé |
|
||||
|
||||
Vraagt zich niemand af hoe t met deze zit?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hij heeft het krat bijna op |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is Knarf wel gewoon een mens met een sociaal leven, die zo af en toe iets anders heeft dan alleen VW tekens in z'n ogen....... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou zomaar kunnen |
|
||||
|
||||
Quote:
dat Quote:
en dat Maar, dat betekend niet dat ik helemaal niks te melden heb: Van het weekend een nieuwe origineel VW diesel gril voor mijn verjaardag gehad, alleen zonder het hoekje van de bijrijderskant, deze was niet meer (origineel) verkrijgbaar. Heeft iemand nog een heeeeele nette gebruikte of een nieuwe liggen? Of eventueel een setje links en rechts voor een leuke prijs. Heb nu even een repro gemonteerd maar dit is het toch net niet Weet nog niet of er nog een randje om de gril komt, of dat het GTI logo blijft.. Waarom een diesel gril? Omdat deze een extra opening heeft, die straks heel mooi voor de koele lucht aanvoer naar de luchtinlaat kan zorgen Verder de wielkastverbreders achter voor de 2e keer gekit... eerste keer lieten ze los om onduidelijke reden, voor zaten ze meteen muurvast Nog eens goed ontvet en dergelijke, op hoop van zegen! |
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik het GTI logo eruit doen en de grille zo zwart laten....maar het is jouw ride hè (dus gewoon doen wat jij wil )
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hele vette auto dit!! Lees al vanaf het begin mee, grote inspiratie geweest voor die van mij
Over die verbreders, ik heb pas ook een setje (imitatie) verbreders op mijn golf gekit, alles gewoon goed ontvet e.d. ook allemaal op dezelfde manier, aan 2 randen kan ik de auto bijna optillen, die andere 2 zijn er ook bij mij zo weer afgevallen, kit aan de verbreder zelf losgelaten, deze maar iets opgeruwd met een stukje schuurpapier, nogmaals gekit en nu zit het wel vast.
|
|||
|
|||
Geen logo, wordt ie zwaarder van :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik sluit me hier volledig bij aan! Wat een prachtige MK1 is het nu al. |
|
||||
|
||||
Thanks!
Quote:
Thanks voor de tip! De randen zijn bij de 2x namelijk ook weer los gaan zitten.. Ga het proberen op te ruwen! De auto staat nu weer even bij de spuiter om wat puntjes op de i te zetten, zal deze week waarschijnlijk wel weer klaar zijn |
|
||||
|
||||
Frank, kom je naar Volksdub? En is de wagen dan klaar?
|
|
||||
|
||||
Haha ik ga er misschien wel heen maar met de golf gaat helaas nog niet lukken
|
|
||||
|
||||
Orgineel zitten de verbeders vast met popnagels. Ik heb ze geschroeft (met nabehandelingen). Kitten kan natuurlijk ook maar lijkt me zo lastig als je ze moet vervangen zeker al je ermee gaat racen.
|
||||
|
||||
Klopt, ik heb ze onderaan ook gepopt, maar verder gaat het niet omdat ik het stalen randje naar binnen niet meer heb, ivm aanlopen, om ze aan te poppen
|
|
||||
|
||||
Duidelijk, Frank. Mocht je in de toekomst klote vinden met vervangen zeg ik automotive klitteband!
|
|||
|
|||
wel primer gebruikt voor het kitten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm interresant heb je daar een linkje van ofzo? Quote:
Nee die tip kreeg ik ook nog van mijn spuiter |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier volgens mij ook een webshop aan vast http://www.alfatex.nl/94/footer/faq/klittenband/ Nog niet zelf geprobeerd! Heb er wel eens overgedacht om mijn GTI onderlip ermee te monteren. Voornamelijk voor het demonteren omdat ik niet op mijn eigen oprijplaten kan rijden met lip. Niet vergissen hoe sterk het spul kan zijn is niet hetzelfde als het spul van je schoenen..