![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je bij een friettent binnenkomt waar je nog nooit geweest bent ,en men terwijl je de deur nog vast hebt ,gelijk zegt ..'zeg het maar!'...
en dat terwijl je de prijs-menulijst nog niet eens kunnen lezen hebt.. niet iedereen neemt overal een middeltje met en een kroket...(en dat terwijl er buiten op de gevel dikwijls staat ,diverse menu's en speciale gerechten) |
|
||||
|
||||
![]() Een hekel aan de slechte wegen in Breda, ze maken dan ergens een paar nieuwe woningen en de weg ligt erbij alsof er een bombardement is geweest... kom ik daar aan met mn schroefset, kan ik weer de niergordel om doen.. gehannes! Of dat ze ergens putten plaatsen en deze dan 16 meter dieper leggen dan de rest van de weg, waardoor je een stoor krijgt die door merg en been gaat
om maar niet te spreken over de slechte wegen in Belgie, waardoor mijn polo onbedoelt na een enorme klap (gewoon een groef die omhoog stond in de weg van 18 meter hoog!) camber kreeg en daardoor tegen mijn veren aanliep.. daar ging de binnenkant van de BBS... wegenbouwers!!! ga eens praten met de/een TU ... dit kan niet! van a naar BELACHELIJK (kleine noot: de a2 is top... jammer van die 100km/h... dan zeggen ze; 100km/h, zuiniger en stiller.. weet je wat nog zuiniger en stiller is? 50km/h!!! maar dat rijden we niet op een snelweg! we rijden 120! mafketels
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Top! |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die hun auto intapen met die blauwe tape omdat ze bang zijn voor steenslag!
Ziet er toch niet uit, als je toch al je geld erin pompt is een spuitbeurt om de paar jaar toch ook geen probleem.
|
|||
|
|||
![]() Ah, verfrissend zon mening van iemand met zon dikke wagen in de schuur
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Altijd weer die blauwe tape.. |
|
||||
|
||||
![]() Lol
|
||||
|
||||
![]() Haha, ach, kan er niet wakker van liggen. Bessie's punt daarentegen, whahahahaha, geweldig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha!
|
||||
|
||||
![]() Ik word zelf altijd blij als ik bijvoorbeeld in de golf 1 rijd. Ding staat veel binnen maar ook al 3 vakanties mee gedaan in Duitsland met een zooi kmers. Even ergens parkeren en een broodje eten terwijl je naar je creatie kijkt.
Als de vr6 af is ga ik hem ook gebruiken in de zomer. Lekker toeren en genieten!
|
||||
|
||||
![]() En zo hoort het, gebruiken waar die voor gemaakt is!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou iedereen eigenlijk zelf moeten weten waar ze hem voor gebruiken.
|
|
|||
|
|||
![]() Mensen die met opzet een bijzondere auto kopen, "omdat niemand anders het heeft"... het heeft (vrdmm) een reden! En dan mensen met inzicht lastig vallen met vragen om hulp, omdat ze "verstand van autos hebben". Verstand van autos wil niet zeggen dat je de tijd en zin hebt om je te gaan verdiepen in autos waar je nooit zelf iets mee zal doen...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg meestal, geen idee hoe het bij dat type auto zit. En dan druipen de meeste af.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Of "neuu, dat weet ik niet....ik ben meer van de diesels"
Toedeledokieeee! |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die iets weggeven en het daarna na een paar maanden doodleuk terug vragen en dan nog boos worden als ze dat niet binnen een paar dagen hebben....pffff
|
||||
|
||||
![]() Mensen waar je in goed vertrouwen gereedschap aan uitleent en er achter komen op het moment dat je het nodig bent ze het nog steeds niet terug gebracht hebben... Oja, En dat je er vervolgens zelf weer werk van moet gaan maken om het terug te krijgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heel herkenbaar..toch zeker als ze weten dat omdat je zoveel spullen hebt je toch makkelijk vergeet aan wie je het hebt uitgeleent.. |