|
||||
|
||||
Quote:
staat zeker dik! Nee uitlaat moet nog een eindstuk op, hangt er nu ook nog even een beetje los onder. neeeh, ik ben niet zo van de spoilers |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit frank.
En inderdaad: spoilers horen op raceauto's of vliegtuigen!
|
||||
|
||||
Haha dat is het ook wel een beetje natuurlijk ik hoop dat ik m niet nodig heb al lees ik hier en daar anders
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anders kun je altijd nog een keer opnieuw beginnen met een Corrado, die heft er al een af fabriek
|
||||
|
||||
Staat erg gaaf op de wielen zeg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Geweldig!
Hij blijft wel zo he, geen bumpers?!! |
|
||||
|
||||
Ik twijfel nog.. de kleine zwarte stalen bumpers heb je ook in een fiberglas variant..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Moet je anders ff contact opnemen met Van Thull die hebben de mallen ervan,zij hebben namelijk de bumpers van Ron Huyzer zijn mk1 gemaakt in carbon |
|
||||
|
||||
Nog even wat meer foto's met de wielen, ik heb op het moment maar 2 banden dus let niet op het feit dat 1 band verkeerd om zit
De eerste foto's zijn met de achterzijde max. laag en de rest met een iets realistischer hoogte achter. Let wel er moeten nog GTI wielbogen om de schermen achter en vooral voor achterklep is inmiddels ook afgehangen trouwens! enjoy |
|
||||
|
||||
Quote:
Goeie, doe ik! |
|
|||
|
|||
Staan echt heel erg mooi die wielen,en helemaal met die semi slicks
|
|
|||
|
|||
Enige reactie op dit moment..
|
|
|||
|
|||
Bruut
|
|
||||
|
||||
Pff wat dik zeg!
Ben gewoon jaloers.
|
||||
|
||||
Damn wat vet Frank!
Denk toch dat ik snel eens moet komen kijken hoor!
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Super zo!
|
||||
|
||||
erg mooi allemaal, en je druft hier nog volle bak mee over het circuit te gaan???
|
|
||||
|
||||
Thanks allen!
Quote:
Tuurlijk waarom niet! Autos moeten rijden |
|
||||
|
||||
Zou 3 weken achter de bank in een hoekje liggen snikken als ik schade zou rijden.... En die kans reëel als je gaat rijden, neem tenminste niet aan dat je als een meisje gaat touren op de schleiffe:-D
Denk dat er weinig youngtimers op de baan rijden met dit afwerkings niveau, nogmaals respect voor je werk.. erg mooi.. |