|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoe vast die moeten vond ik ook geen eenduidend antwoord op, ik heb ze gewoon "goed vast" gezet, de loctite doet de rest. Niet erg wetenschappelijk maar ik heb er vertrouwen in, ik hou ze wel in gaten uiteraard. @Ron & Dutchbuild Die motorkap moet aan de achterzijde eigenlijk iets naar de bestuurderszijde. Maar als ik dat doe komt ie ook naar voren, en dat moet weer niet zijscherm zit daar ook al aan de maximale verstelling dus beter wordt het niet, maar ik kan er mee leven @Dutchbuild, ja de opbouw gaat zo wel redelijk vlotjes!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 16-03-2015 at 10:06. Reason: Typo |
|
||||
|
||||
Mooie updates, die kap zit best aardig vind ik!
|
||||
|
||||
Wil net zeggen! Heb stalen motorkappen gezien die beroerder gemonteerd waren.
|
||||
|
||||
ik moet niet teveel kijken in dit topic .
|
|
||||
|
||||
Haha, trouwens heeft iemand nr 7 nog liggen? Kan hem niet meer vinden
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik die nog wel Frank , staat nog een cabrio hier .
bel maar ff om te helpen herinneren |
|
||||
|
||||
Quote:
16" wel volgens mij |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja precies, er zijn blijkbaar meer manieren..idd zolang het zaakje niet los kom te zitten als je de moer los maakt moet er niks aan de hand zijn. Succes verder, ik blijf volgen..al een paar ideeen opgedaan haha |
|
||||
|
||||
Quote:
Top ik bel je morgen even! |
|
||||
|
||||
Die donkere kruiskoplampen staan perfect bij de witte kleur !
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoor je wel Frank , maar waarom niet een hydraulische handrem? Of heb ik dat gedeelte gemist in je draadje... |
|
||||
|
||||
Omdat ik niet van plan ben handrem bochtjes te gaan maken op het circuit
Hydraulische handrem is meer voor rallyautos, ik was trouwens ook altijd in de veronderstelling dat je dan nog steeds een mechanische Rem moest hebben voor de APK maar dat blijkt tegenwoordig weer anders te zijn? |
|
||||
|
||||
Quote:
Allereerst zeer grote complimenten met deze built. Ik lees alles maar reageer eigenlijk nooit omdat er niks aan toe te voegen is of het antwoord er al bij staat. De bediening van de handrem (mechanisch of hydraulisch) maakt niet uit, zolang er maar een vergrendeling op zit. Bij de Wilwood handrem zit gewoon een blokje wat je om kan klappen als je de hevel omhoog houd, deze is voorzien van tandjes zodat de hevel geblokkeerd word door het blokje.
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 18-03-2015 at 07:36. |
|
||||
|
||||
Thanks!
Ah, ik dacht altijd dat er naast het hydraulische circuit nog een mechanische rem moest zijn. |
|
||||
|
||||
Commentaar overbodig.. :
|
|
|||
|
|||
Prachtig !
|
||||
|
||||
Wat een pareltje
|
|
|||
|
|||
, dit kan niet legaal zijn, zo geil
|
|
|||
|
|||
Damn Frank , dat ziet er echt heel dik uit .
Blijft de uitlaat zo , of komt er nog een eindstuk op ? Ps : Zou zo`n 3 delige gti spoiler niet mooi staan aan de achterkant? Last edited by Ron mk1 : 19-03-2015 at 08:11. |
|
||||
|
||||
Jezus, wat dik!