|
||||
|
||||
Dit gaat echt een toppertje worden !
|
||||
|
||||
Is t al!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan Ik mag dan niet zo vaak reageren maar ik volg je project al weer een heel poosje, goed bezig |
|
|||
|
|||
Hmm, dacht wacht even een paar dagen met kijken hier voor update`s ....
GEWOON HELEMAAL NIKS . |
|
||||
|
||||
Quote:
Frank zit in de garage, wat zou jij doen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Geduld Ron, geduld, hier is de update
Heb vorige week niet zoveel kunnen doen maar deze week tijd zat om te klussen! Ik moet wel zeggen het gaat langzamer dan gedacht, dan mis je weer een schroefje hier of een boutje daar, maar komt goed Ik heb de zijschermen er los opgezet, moet ze nog even uilijnen icm met de motorkap ed. verder het balance bar remsysteem met gedeeltelijk de leidingen naar de voorwielen gemonteerd: Brandstofdrukregelaartje: Brandstofleiding aanvoer, retour moet ik nog maken mis ik nog een onderdeeltje : Gaspedaal, voetensteun, stuurnaaf, stuur en de hendels netjes schoongemaakt en het kunststof weer zwart gemaakt, wacht alleen nog even op het nieuwe contactblokje voor dat het definitief in elkaar kan: En de stuurstangen even goed om gezet Draagarm en stuurstang staan mooi parallel! |
|
|||
|
|||
Ziet er weer prachtig uit frank.
Een voorbeeld auto voor mij en waarschijnlijk vele anderen. Kijk uit naar de volgende update.
|
||||
|
||||
übergolf!
|
|||
|
|||
Super Frank!
|
|
|||
|
|||
Top! Wil die velgen erop zien!
|
|
|||
|
|||
Kan niks anders zeggen dan : GEWELDIG
Nu maar hopen dat je stappen kan zetten deze week , en dat er niet te veel tegen zal zitten . Natuurlijk zit er altijd wel iets tegen , maar gezien jouw voorbereidingen zal het allemaal wel meevallen . |
|
||||
|
||||
Thanks mannen! Velgen moeten nog heel even wachten
Maar, weet iemand wat er in dit vierkante gaatje moet? Dit zit aan de onderkant van je dorpel om je zijscherm mee te bevestigen, etka word ik ook niet veel wijzer van? Er zou dus iets in moeten om een schroef in te draaien |
|
||||
|
||||
zijn dat niet van die ronde dopjes met een vierkant soort sterretje aan de achterzijde?
die dan met een dikke schroef uit elkaar gaat en op die manier vast komt te zitten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ja dat idee een beetje ja, maar dan in metaal. Denk dat je beter een kunststof variant zoekt, is net zo veilig maar beter qua roest en dergelijk gezeur.
|
|
||||
|
||||
Speednut
|
|
||||
|
||||
Ja die horen erin te zitten, maar hoef zeker niet uit te leggen dat dat roest gaat geven?
|
|
||||
|
||||
Ah, met nummer, super! Ik zal eens kijken naar een kunststof alternatief
|
|
|||
|
|||
|