|
||||
|
||||
Quote:
comfort? wat dacht je van weggedrag? Een auto die op bumpstops ligt rijdt voor geen meter, springt, stuitert en hobbelt alle kanten op bij wat oneffenheden in de weg. De hele controle erover is compleet weg. Inderdaad...toch wel leuk dat niemand dat boeit en iedereen gewoon lekker laag rijdt |
|
||||
|
||||
Ik begrijp dat ook nog steeds niet, maar dit is niet het topic om daarover te discussieren
|
|
||||
|
||||
Allemaal members van de mk1 club schweden !!
|
||||
|
||||
Gooi op die gele een ander setje (andere kleur) velgen, en dat ding is helemaal perfect.
Geniale foto trouwens!
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen jammer van de achterlichten, dat is volgens mij zo'n helder setje... Verder een top bak!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, klopt. Hij rijd met heldere meuk achter en voor (non-crystal)kruiskoplampen geloof ik....beetje vreemde combo maar wel een wild ding.
|
||||
|
||||
VW Citi Golf, werd tot 2009 in Zuid-Afrika gemaakt, helaas nu niet meer.
Jammer dat ze hier in Europa niet gemaakt werden, zijn ook enkel met stuur aan de rechterkant te krijgen, en hebben een vrij lelijk interieur. Maar wel dikke buitenkant! Veel dikker dan die grijze muis-Golf 3, 4, 5 en 6'en hier. Wel lelijk dash en stuur: Het leuke hieraan is dat je een nieuwe auto in een oud jasje hebt!
|
||||
|
||||
Quote:
doe mij maar zo'n interieur. echt super!
|
||||
|
||||
Quote:
mij ook,die 'dikke' buitenkant mag je van mij ergens steken waar de zon niet schijnt
|
||||
|
||||
Quote:
INDERDAAD!
|
||||
|
||||
Quote:
Vind het iig dikker dan een Golf Mk3 of zo. Enneh, dat interieur vind ik ook geen porum aan zoals ik al zei.
|
||||
|
||||
Is er ook iemand die die motor gezien heeft?
Ik weet 't, details, maar vind 't wel een leuk detail. Dat interieur en al die andere rommel die aan de buitenkant geplakt is mag er wat mij betreft ook af, alleen maar extra gewicht.
|
||||
|
||||
Gezien het feit dat het gewoon een 1e generatie fabia dashboard is, verbaast het me dat je het niet vaker tegenkomt.
Maar misschien moeten we maar geen slapende honden wakker maken |
|
|||
|
|||
weet iemand of je die spatborden van die afrikaans golf ergens kunt bestellen?
orgineel nieuw? |
|
||||
|
||||
opzich een best een leuk geheel.. interieur vind ik alleen niet echt mooi in het plaatje kloppen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
bah
|
|
||||
|
||||
Andere achterlichten en hij heeft een mooi kontje Zo bah is hij tog niet
|
|
|||
|
|||
De spatbordranden zien er gewoon niet uit.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Strakke plaat Jammer van dat hok erachter...