|
||||
|
||||
Green/gold 70mm
blue/gold 70mm they all is a replica (aftermarket) emblems ! Yes, they are very good quality and looks like original, also from the back side they have all stampt and etc. but BBS Japan never made them in 70mm.. only 56mm If you interested i can get them for +/- 75eur per set incl shipping (from 1 set up to 100set) red/gold also is available. here is some picture of emblems what i can get. voor de duidelijkheid: deze zijn immitatie ... |
|
||||
|
||||
Quote:
ja ze worden steeds handiger met het namaken mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Richard : 09-04-2013 at 07:48. |
|
||||
|
||||
Iemand zegt een paar pagina s hiervoor .... zoiets hoort hier niet thuis... omdat het nep logo's zijn maar laten we eerlijk zijn wat is er dan tegenwoordig nog wel orgineel BBS dan....
De randen zijn allemaal immitatie. Doppen van rvs zijn allemaal nagemaakt in verschillende maten. Logo s worden echt de hoofdprijs voor gevraagd en ook nog eens betaald door iedereen. boutjes zijn ook allang niet meer te krijgen in het nieuw met orginele bbs logo erin maar zijn tegenwoordig in alle kleuren en maten te krijgen. harten worden op alle mogelijke manieren aangepast om ze onder de auto te krijgen. dus wat hoort hier dan nog wel echt in de topic....???? Ben de laatste tijd alleen nog maar met setjes rm of rs aan het klaat maken voor een prijs van 1000 tot 1500 euro.... omdat alles alles nieuw en zo gek mogelijk moet. en of het nu een echte bbs velg is of een nep le mans... ze zijn gek. Maar ik vind het mooi en maak het wel klaar voor ze. Zoals dit setje ook.....ze zijn nep maar ooooh wat zijn ze stiekem toch mooi. Echte gepolijste randen.... met echte rvs boutjes.... en alles helemaal opnieuw gespoten met echte goede lak. Maar ja blijft een nep le mans..... ( die hier eigenlijk niet thuis hoort)
Last edited by joossie : 28-03-2013 at 10:53. |
|
||||
|
||||
klopt, je hebt wel gelijk arjan,
feit is wel dat er BBS in de logo's staat, en daarom ze daarom hier neer gezet heb. ("waarschuwing") maargoed.. fake lemans in het bbs topic? ik laat um staan, als je de volgende pics alleen maar bbs post hier |
|
||||
|
||||
Mijn zomersetje, afgelopen jaar helemaal opnieuw opgemaakt.
Toen ik ze kocht zagen ze eruit alsof ze op de bodem van de noordzee hadden gelegen Ik heb ze uit elkaar geschroeft, alle boutjes gepoetst. Harten chemisch laten ontlakken en opnieuw coaten. Randen helemaal opgeschuurd en gepolijst alsof het een spiegel is Alles weer netjes in elkaar gezet en een setje nieuwe origineel BBS naafkapjes besteld. (op de foto staan ze net terug in elkaar) 17 inch, 7,5j 5x100
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM Last edited by Sven-GTI : 08-04-2013 at 11:18. |
|
|||
|
|||
@Sven-GTI, mooie velgen zeg. Welk type BBS is dit ook alweer? Zouden mooi staan onder mijn 20 Jahre.
Gr. Maurice |
|
||||
|
||||
Onder mijn 20 jahre zaten bijna dezelfde, maar dan 16 inch.
BBS RX2 / RS722. Dit zijn de BBS RX504, ik vond 16 inch altijd te klein (behalve bij een breedset) maar dit type velgen wel supermooi! Dus vandaar voor 17 inch gegaan.
|
|||
|
|||
Vind ik dus ook van de standaard 16 inch BBS-en van een 20 Jahre. Deze zijn echt super. Heb je fotos van deze velgen onder je auto?
|
|
||||
|
||||
Zal zo snel mogelijk posten
Komende zondag ga ik rijden op Zandvoort en is er een fotograaf, dus dan komen er ook actie-foto's
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooi he heeft mijn maatje eronder
|
||||
|
||||
BBS E30 met scheurtjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp dat die jongens van http://www.lasklus.nl/ alles aan elkaar kunnen lassen, is dit misschien een klusje voor hun? |
|
||||
|
||||
mijn nieuwste aanwinst in de verzameling...
BBS LM071 en BBS LM072 ( de zwarte goude 3d logos zitten erbij alleen niet op de foto ) De gehele BBS collectie is op het moment: BBS RD070 BBS RS771 BBS LM071/072 bbs sets die de afgelopen paar jaar de revue zijn gepasseerd: BBS RC324 BBS EB036 BBS OEM bentley continental gt BBS Mahle 6x15 en 7x15 Ik vergeet er vast nog wel een paar XD. @ sixpack, heb jij enig idee wat de klant met de gescheurde harten gaat doen? IK ben nog opzoek naar harten voor een projectje ( word geen rijdbaar project dus scheurtjes is niet erg.) Last edited by steef-oo : 07-04-2013 at 23:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij kun je magnesium wel lassen, maar zou niet weten wie dit (goed) zou kunnen. Op de 2e plaats laat/doe ik nooit harten omboren, proppen of lassen, gewoon om nooit een discussie over evt veiligheid te hebben, want die komt altijd op nr 1. maar ja, geloof dat de oude eigenaar de harten op een ausstellings farzeug ging gebruiken (show-no go ) |
|
||||
|
||||
Dus als je ergens de blauwe te koop ziet staan voor RM of RS dan is het altijd
replica (aftermarket) emblemen ?
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Richard : 09-04-2013 at 07:46. |
|
||||
|
||||
Laten we het houden op originele zwart/gouden waar het zwarte gedeelte een andere kleur heeft gekregen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
mee eens mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Richard : 09-04-2013 at 07:47. |
|
|||
|
|||