|
|||
|
|||
Dit is gewoon professioneel!!!!
|
|
||||
|
||||
geweldig weer, heel erg mooi
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Netjes man, keurige resto+
|
|||
|
|||
Linkerzijde ook opgebouwd, handrem onderdelen allemaal vernieuwd.
De afschermplaten zijn gecoat en liggen te drogen, schijven liggen klaar en gaan er van de week op.. Next de aandrijfassen aanpakken, |
|
||||
|
||||
Prachtig allemaal! Ik droom rustig verder over zulke projecten
|
|
|||
|
|||
nou zal ik wel een domme vraag stellen, maar zie ik nou trommelremmen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Handrem in de schijf.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
Quote:
en dat is omdat het gewoon makkelijker is om een trommelremmetje en een kabeltje te monteren, dan de handrem aan het remsysteem te knopen? |
|
||||
|
||||
Tja wat het voordeel is weet ik niet
Mercedes heeft het ook veel
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
bmw ook
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk omdat er misschien wel een klauw op komt van porsche zonder de handrem functie
dubbele zuiger oid. dan zou er optioneel zoals je dat wel eens bij nieuwe sport auto's ziet een 2de kleine klauw special voor de handrem geplaast moeten zijn wat hier zo zal zitten orgineel
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Topic ff gemist..
De handrem zit idd in de schijf. de trommel en schoenen zijn groter als bij de gemiddelde middenklasser :-) de remklauw zelf is een 4 zuiger klauw en niet de mogelijkheid om de handrem functie bij te zetten, en niet vergeten dat dat systeem veel problemen oplevert ( golf corrado enz.) Een extra klauwtje zou kunnen natuurlijk, maar niet vergeten dat de 993- 21 jaar oud, en doorontwikkeld is van de voorgaande modellen.. De stoppers zijn iig beter als de menig ander remmen setje... :-) |
|
|||
|
|||
Paar fototjes van het transport en de garage waar het uiteindelijk moet gaan gebeuren...
De muurtjes rond de trap gaan nog weg, en daarbij wordt de trap verplaatst naar de gevel bij de roldeur, zodat er 1 grote ruimte overblijft. |
|
||||
|
||||
Da's een leuke schuur !
|
||||
|
||||
op die ene foto lijkt het net of je een carbon kofferklep hebt, ik hoop het niet
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me niet, rechts zie je blank metaal |
|
|||
|
|||
Mooie hobby ruimte en een mooi project
Met die Porsche gaat het wel goed komen! Word grondig aangepakt! Poedercoating doe je dat zelf of laat je dat doen? |
|
||||
|
||||
super wagen, en hij staat ook al op een defig setje velgen, mooie ruimte ook
zo te zien met aangrenzende carpoort ervoor en smeerput? trap komt dus links om het hoekje naar de buitendeur? kan niet wachten tot ik ook m'n eigen nieuwe hobby plekje aan huis kan gaan betrekken
|
||||
|
||||
het enige wat dit nog beter zou maken is als hij geel was
|
|
||||
|
||||
Is deze al klaar ? Ben wel nieuwsgierig hoe die geworden is