|
|||
|
|||
neunhunderd uhr gehtst hekkie auf jawohlski
extra water mee om te wassen anders droogtie op met 32 graden LOL . |
|
|||
|
|||
Zeker zin in zondag het is bijna zover.
Het weer beloofd veel goeds. Auto is bijna klaar nog ff poetsen en redy |
|
||||
|
||||
Het moet wat worden met die temperaturen daar in de brandende zon op een open terrein. Maar ik red me wel..
Trouwens, iemand enig idee hoelaat de meet & greet bij het NH Hotel ongeveer is? Wij zitten met de One DUB crew een Hotel wat verder op en wilde eigenlijk wel even komen buurten de zaterdag avond mits dit mogelijk is.
|
|||
|
|||
@dennis. Eigenlijk is het de gehele zaterdag wel druk bij het nh hotel.
Savonds is het meestal wel een stuk drukker. Je kan gewoon langs komen enje auto in de parkeergarage ertussen zetten als ernog plek is haha. En welk hotel zitten jullie dan? |
|
||||
|
||||
ik baal als een stekker
veel maten van me haken in eens af met de reden is me net te ver rijden of andere verplichtingen nou ik kan jullie mededelen dat ik zeker wel met me jetta kom no matter what dus mensen tot zondag
|
|||
|
|||
Quote:
Meet en greet is wanneer jij dat wil. Denk dat de eersten er al wel zijn en anders sowieso morgen loopt het echt al vol. Vrienden van mij uit de UK zijn er vanavond al en gaan morgen de hele dag Amsterdam in en zaterdags gewoon bij het hotel. Het is openbaar terrein dus is komen en gaan van auto's. Zaterdag de hele dag tot laat ik de avond is het wel feest bij NH
|
||||
|
||||
Naar Amsterdam? Die kunnen denk ik geen boe of bah meer zeggen als ze terugkomen!
|
|
|||
|
|||
Net even langs nh hotel gereden. De eerst zijn eral. Wagens uit duitsland oostenrijk italie en denemarken gespot. Waaronder de witte up on air van blanz society!
|
|
|||
|
|||
ik ben vanavond ook effe geweest stond een autootje of 20 idd uit verschillende landen,
nog gzlg half uurtje met die italianen gekletst aardige gasten morgen avond kom ik gzlg weer ff neuzen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er moeten sowieso wel pizza's en brommers getest worden
|
|||
|
|||
Quote:
Vooral dat laatste ja Hahaha ja Guus, dat was wel een hoogtpuntje vorig jaar Daar hebben we nog vaak om gelachen...
|
||||
|
||||
Voor de 1e x niet aanwezig. Heerlijk met dit mooie warme weer met de boot het water op!
Zie de foto's het weekend wel voorbij komen! Have fun. |
|
|||
|
|||
Zondag de zonnebrand en koelbox maar weer eens voor de dag toveren. Lekker een dagje bakken op het asfalt van Valkenburg onder het genot van dikke wagens.
|
|
|||
|
|||
zo kben vanavond weer ff wezen loeren was al aardig druk kdenk toch wel gauw honderdje of 3 aan wagen
kben benieuwd morgen 8) |
|
||||
|
||||
Veel buitenlandse wagens gezien daar in de buurt heb zin in zondag
|
|
|||
|
|||
nog een uurtje,en dan starten we de oldtimer,238 km hopen dat het oude baasje het trekt met dit warme weer ! tot straks....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mike is dat dan bij dat hotel ? |
|
||||
|
||||
Weet het nog niet . zit er nog over na te denken om ook te gaan. Maar heeft iemand een adres/postcode?
|