|
||||
|
||||
Quote:
ja het kaartje ligt er nog.ik kan je wel even een pm sturen met het telefoon nummer van geert,kunnen jullie dat even kortsluiten?
|
|||
|
|||
Ben er zondag bij. De weersverwachting is nog niet echt top. Kan gelukkig nog 180 graden draaien de aankomende week
|
|
||||
|
||||
naar het weer moet je niet kijken,helpt toch geen zak.datum is geprikt en je hebt al betaald
heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
thks suzan!
ik ben dus degene die dat kaartje graag wil overkopen.. Is gewoon een kaartje om s'avonds daar te blijven neem ik aan..? alvast bedankt! mvg, gijs |
|
||||
|
||||
Quote:
Gijser (hierboven dus) moet je hebben inderdaad! Ik denk dat jullie er wel uit komen zo, toch ? Bedankt ! |
|
||||
|
||||
gijs heeft een pm,komt vast goed.thanx voor het meedenken lady mk1.
|
|||
|
|||
zo, Volksdub 2012: ich bin dabei!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Sold :-)
|
|
|||
|
|||
een van jullie heeft mail..
|
|
||||
|
||||
Vanuit t Zeeuwse ook maar eens afdalen naar Limburg om deze meeting bij te wonen!!
|
||||
|
||||
Kijk is het toch nog goed gekomen gijs
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neem je wat DnB / Dub / electro mee?
|
||||
|
||||
Ik heb er zin an! Ik ben er helaas wat later zaterdags, pas rond 18.00u/18.30u dus ik hoop dat er nog vlees is .
Er is zaterdags wel een feestje toch? Dat vond ik vorig jaar ietwat tegenvallen. Desalwelteplus heb ik me toen ook goed vermaakt, dus dat zal dit jaar niet anders zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Je vlees is door middel van polsbandje voor je gereserveerd. Zo lang de BBQ open is en jij nog openstaande vakjes op je polsbandje hebt, krijg je gewoon je stukkies. Dus ben maar niet bang Vwb het feestje; De muziek is er, de drank is er, samen met jou zijn er nog 299 anderen, dus het feestje bouwen is aan jullie
|
||||
|
||||
Ik heb er zin in. Eindelijk weer eens een meeting met mijn Golf I.
Als iemand nog iets nodig heeft van de vw-wobshop, dan kan ik het meenemen. Graag wel even via PM. Last edited by VW-WOBSHOP : 10-07-2012 at 17:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Erik,
Ik ga even gezellig van de hobby genieten. |
|
|||
|
|||
@ vw-wobshop,
toevallig nog een voorscherm en een achterdeur (bijrijderskant) van een golf MKII 5 deurs liggen? |
|
|||
|
|||
oeps, voorscherm is voor de bestuurderskant! liefst in de kleur zwart..
|