|
||||
|
||||
Ben zo te zien een beetje te vroeg weg gegaan zaterdag
geweldig Oskar |
|
||||
|
||||
Ik moest er eerlijk gezegd even over nadenken wat ik ervan vond , maar het staat toch wel erg lekker hoor! Ze glimmen echt goed!
|
||||
|
||||
Ik heb er ff over nagedacht wat ik er nu van vindt... BRM's super... maar dit is ook wel erg vet! Goed!
|
|
||||
|
||||
is there any more to be sad!
|
||||
|
||||
Ik post wel vrolijk foto's van de nieuwe wielen, maar een paar weken geleden is er een ander interieur in mijn auto gekomen. Bart, Sven en Joop, nog enorm bedankt voor het erin zetten tijdens mijn vakantie. Zonder jullie had ik op kistjes naar budel gemoeten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft nog lang niet alles hoor. Ik heb nog best veel plannen. De wielen gaan voorlopig niet weg hoor. Ik heb wel een set 5 spaaks empi's die voor een enorme zak geld weg mogen. |
|
||||
|
||||
mooie kever, ziet er super uit op die fuchsen. Blijven toch erg mooie velgen
|
|
||||
|
||||
Helemaal super! Less is more, erg mooi zonder dakrekkie ook!
Interieur ook mooi, kleuren passen goed. Veel beter dan die versleten zooi Heb je vooraan nu Firestones F560? Lijken iig geen smartbanden. Quote:
DOEN! Echt, rijdt en remt zoveel beter. Denk dat de adapters breder zijn dan de hele setup van spindels en schijven. We zien het hier wel, maar ga je ook met de kever naar Spa?
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 18-07-2006 at 11:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je voor je lovende woorden. Zijn overigens geen firestones voor, maar 135-pirelli smartbandjes. Ze zijn echt een paar cm lager dan de F560's die om de brm's zaten. (banden zijn overigens te koop) De adapters zijn inderdaad vrij breed en zullen op termijn vervangen worden door spindels en schijfremmen. Verleten zooi! Hahaha, die "versleten zooi" zit nu in Bart zijn kever. hij heeft het laten repareren en ziet er echt super uit weer. En natuurlijk ben ik er dit jaar met Spa weer bij. Zou ik voor geen goud willen missen. |
|
|||
|
|||
Als er nog een puntje was dat ik kon bedenken, is dat met het interieur meteen vd baan geveegd ... heb je ze volledig opnieuw laten opvullen en overtrekken? Waar alsk vragen mag?
En ben zeer benieuwd naar de verdere plannen, deze kever is al van dag 1 dat ik interesse kreeg id aircooled vw mijn favoriet!!! ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel. Het interieur had ik gebruikt gekocht en als bekleding op de stoelen laten maken. De bekleder heeft het ook helemaal netjes opgevuld. Ik weet niet waar het gedaan is. Een viend van me, Bart, heeft het voor me geregeld toen ik met vakantie was. Ik kwam de dag voor Budel thuis en toen was het interieur gedaan en er ook ingezet. Wat is het leven toch mooi! Bart, bedankt kerel! |
|
||||
|
||||
Quote:
en van dat harde werk zijn natuurlijk ook foto's. Net begonnen, ging de noodverlichting aan in de garage, wat betekende dat we met zaklampie verder gingen....
|
||||
|
||||
Quote:
Waar staan de rest van de foto's ?? Lache