|
||||
|
||||
Vandaag even de stukjes voor de laadbak opnieuw gemaakt, nu wel de juiste dikte plaatwerk en niet in het spiegelbeeld
Vrijdag naar Essen geweest... was zeer gezellig en toch wat leuke dingetjes gescoord -Knippers met standlicht -Chromen TDI eindpijp -Chromen deurklinkjes Ook nog wat mm slijpschijfjes voor een euri per stuk, kon ik ook niet laten liggen |
|
||||
|
||||
dynamo ook klaar:
chromen eindstukje ff bekeken: Naar mijn idee ook wel vet, alleen te modern Of toch de enkele, ik weet het niet.... |
|
||||
|
||||
Brandstofpomp ook klaar: ;D
zonder/met flits |
|
||||
|
||||
Hey,ziet er netjes uit ja!
Ik zeg dubbel,vind het wel wat hebben,en netjes aflopend naar beneden.
|
||||
|
||||
had je niet ff de brandstofpomp af kunnen sluiten voor spuit nevel sandertje? Strak moet ik ook nog weer je pomp klaar maken....
|
||||
|
||||
Hey bert, ik heb hier de tape al van de leidingen afgehaald dus er is niks naar binnen gekomen
|
|
||||
|
||||
Vandaag bezig geweest met het precies pas maken van de stukken voor in de laadbak, toch nog best een geklooi. Maar uiteindelijk zijn de stukjes mooi verzonken in het bestaande plaatwerk
Het naadje sluit goed aan met het bestaande deel zodat er straks hopelijk niks meer van te zien is De andere kant is ook klaar: Ook de rode puzzelstukjes zijn op maat Volgende week komt de lasser en dan hoop ik dat ie vrij snel na deze handelingen naar de spuiter kan Last edited by Caddy_Sander : 29-12-2006 at 17:57. |
|
||||
|
||||
Beek vind het vast niet erg als je zijn naam noemt hoor
|
||||
|
||||
Goed werk Ff een paar uurtjes lassen en het is klaar
|
||||
|
||||
Jah, ik denk dat er nog wel een aardig tijdje werk in zal zitten, maargoed.. we moeten verder. De moed krijg ik er nu weer een beetje in
|
|
|||
|
|||
komt helemaal goed met deze caddy hoe meer zielen hoe meer vreugd....
ps die donor caddy de rode is daarvan de laad bak ofwat er van over is te koop ,,, ik zoek nog 2 laadbakken van een caddy ...en dan dwarsdoor de dorpels af... of weet je wat??? groeten uit wezep
|
||||
|
||||
Ik zal eens informeren voor je, ben alleen bang dat de caddy er niet meer is...
|
|
||||
|
||||
Vandaag is al het laswerk aan de caddy gedaan ;D
Foto's: Het nieuwe stukje van de laadbak in de wielkas achter gelast. Dorpel rechts. Het naadje is nu wel verdwenen, dit kon niet anders. De andere kant moet het naadje vertint worden. Binnenscherm voor. Rot stukje vlakbij het ontwateringsgat Het gat van de dakantenne is nu ook dicht gelast evenals de gaten in de voorschermen voor de chromen bumper. Tja..... en nu.... Nu een paar uurtjes schuren schuren schuren schuren schuren... De volgende stap is om alle oneffenheden te vertinnen. Al met al, nog best wat werk |
|
||||
|
||||
Van het weekend ff bezig geweest met vlak slijpen. Toch 2 uurtjes bezig op 1 kant van de wielbakrand :s
En na die 2 uurtjes begon de slijptol in toeren te zakken en te stinken... waarschijnlijk heeft ie het begeven |
|
||||
|
||||
Moest je voor dat laswerk op een lasser wachten??
Hoop dat ik niemand beledig. |
|
||||
|
||||
Jah idd, dit was een vriendendienst. Door de kit/bitac en rotzooi aan de onderkant van de laadbak, waar je niet bij kunt komen om schoon te maken, was het zeer moeilijk lassen. Af en toe begon die zooi te fikken en te smeulen. En dat is opzich wel te zien aan de kwaliteit van de lassen
|
|
||||
|
||||
gaat de goede kant op zo te zien
hoe gaat dat precies in zijn werk met dat vertinnen? dit schijnt vele malen beter en duurzamer te zijn dan plamuur, waar kun je dit kopen, en wat allemaal heb ik nodig, heb zelf ook nog de nodige plekjes die bijgewerkt moeten worden aan de golf, en wil het graag goed hebben |
|
||||
|
||||
afslijpen en aflassen die handel
|
|
||||
|
||||
Kun je idd eens verder uiteenzetten hoe dat vertinnen precies in het werk gaat.
Ben zeer benieuwd. Veel succes verder met je project. |