|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk-voor de nieuwe look wil jij zeker wel even een ontwerpje maken met alles in de juiste kleur?
|
|||
|
|||
idd zou mooi zijn een fototje hoe die er uit komt te zien.
dikke audi gerben maandag mooi weer even sleutelen. tot maandag. was gezellig vandaag vr loopt weer . |
|
||||
|
||||
Quote:
en hoe,eigenlijk zou jij ook weer project-topics bij moeten houden,zou top zijn.en je vr6 draait weer super,mooi zo'n rvs uitlaat...... zie je maandag maat
|
|||
|
|||
Quote:
zou leuk zijn maar ben niet zo foto maker. |
|
|||
|
|||
Quote:
familie van jou kan het wel . goed bezig geweest begrijp ik heren |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd zullen eens foto,s maken. zijn mooi bezig geweest alberto je had gerust even langs mogen komen. |
|
|||
|
|||
Quote:
was een druk dagje gister Ruurd , dus werd hem niet , maar komt goed dan hebben we het er nog wel ff over |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ik al zei: Bazenbak!
|
||||
|
||||
de mk1 loopt weer
mooi dagje gesleuteld met ruurd en molle. ziet er allemaal goed uit,alleen de bosch-pomp die ik op mp gekocht had is kapot..... interieur zit ook weer grotendeels in elkaar,begint weer ergens op te lijken.
|
|||
|
|||
wanneer had je die pomp gekocht dan?
anders gewoon teruggeven en je geld terug vragen! als het kan tenminste!
|
||||
|
||||
Quote:
maand of wat terug ook geen zin om met zulk volk in discussie te gaan......er zit sluiting in,zodra die moest gaan draaien viel overal de prik af,even gezocht en toen een andere pomp tussen geduwd om te proberen.gelijk aan maar ook meteen weer uit,1 van de 2 sleutels mist de 'rijstkorrel' van de immobilizer.sleutels geruild en even laten lopen,klinkt goed! heb 2! foto's gemaakt maar ik krijg ze niet omhooggeladen
|
|||
|
|||
tsja... dan heeft het idd geen nut, maar wel mooi klote!
maaruh... die Schmidt staan echt super onder Audi!
|
||||
|
||||
alleen de spaghetti en luchtfilter mist nog,voor de rest is dit final onder de kap.[benzineslangen hangen op de foto nog wel los bij de pomp,maar daar moet dus nog een andere op,morgen even regelen,hopelijk] fotootje van de kabelboom aansluiten
|
|||
|
|||
Quote:
geen dank was erg gezellig weer op naar de volgende en wordt het een blokje rijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
hoef ik er alleen in te schuiven....achterbank word meoilijker,moet even langs de bekleder om van 2 banken 1 te maken.en ik wil nieuw leer op de bestuurdersstoel,is wat gescheurd.
|
||||
|
||||
onder de motorkap is klaar;
heb vanochtend een nieuwe pomp gekocht en alles netjes vastgezet en afgemonteerd. vanmiddag kabels binnen netjes gelegd,middenconsole meters ingebouwd en dashboard weer opgebouwd,ruurd en molle hadden gister al de nieuwe tapijtset eringelegd en zwarte deurpanelen gemonteerd.[radio zit er idd niet meer in,motortje klinkt veel mooier] en even een fotootje van de stoelen die erin komen,foto is ruk,maar gaat om het idee.1stoel heeft wat slijtschade,dit word opnieuw bekleed,tevens word dan de corrado achterbank in de originele verwerkt.
|
||||
|
||||
Nicenice! een radio is indd helemaal niet nodig, rij ook zonder in de mk2
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Nice Gerben!
Binnenkort maar eens een blokje mee om! |