|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier mijn aandeel in de foto's. Ik vond het een zeer leuke meeting, en goed georganiseert! |
|
|||
|
|||
binnenkort nog een paar |
|
|||
|
|||
Dit forum is alleen al leuk om foto's te kijken
|
|
|||
|
|||
Quote:
wat lig ik er nog lekker bij gerben was echt stuk. was erg gezellig volgend jaar weer. |
|
||||
|
||||
ik wou ook nog ff snel bedanken voor een super weekend, na een groot succes in 2010 was t dit jaar nog beter,groter, leuker en gezelliger!
Complimenten voor de organisatie HANS en de rest van de jongens bedankt he, t was echt GEWELDIG we hebben echt genoten en zelfs DE BEST OF RALLYE ging mee naar huis |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee deze niet. Een blauwe met gepolijste teledials. |
|
||||
|
||||
Deze dan!!!!
|
|
||||
|
||||
Hier wat foto's van mijn kant. Geschoten met een 8 jaar oud 2 MP cameraatje
|
|
|||
|
|||
Was idd weer een super gezellig weekend volgend jaar er zeker weer bij
oja 1 puntje kritiek de vorken waren echt niks
|
||||
|
||||
Ik heb het ook echt super naar m'n zin gehad het weekend! Zaterdag wat later op de middag aan komen hobbelen ivm het werken.
Nog een coel compliment gehad op m'n zonnebril bij de ingang en daarna aan de slag gegaan met de tentjes en partytent. Het 'feest' viel me iet-wat tegen, maar je moet een feest zelf natuurlijk ook maken. Voor de rest heel erg naar m'n zin gehad. Het beste idee van de meeting was het meenemen van een Maserati-velg en die als prullenbak/tafel/asbak/tent-anker te gebruiken
|
||||
|
||||
Iemand heel toevallig een foto waar de podiumtruck behoorlijk op staat?
Ik had dat ding geleend van m'n neef en wil hem wat pics van de meet sturen.
|
||||
|
||||
geweldig al die foto`s
ik mis alleen nog de film die gemaakt werd op het zandpad . zondag stond daar iemand alle auto`s te filmen die aankwamen (zo zag het eruit en anders was ik nog niet wakker ) dat materiaal zou ik ook graag zien en de foto`s van de mini meet in tilburg heb ik nog niet gespot |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn geen dails
|
|||
|
|||
Ook dit jaar weer naar Volksdub geweest, en me prima vermaakt! Goed weer, mooie auto's en een gezellige sfeer
Daarnaast was de colonne vanuit Tilburg prima verlopen, alleen geen foto's van gemaakt... De rest van de foto's duurde even, maar hier een preview: De rest is te vinden op: http://www.flickr.com/photos/osinga...57627051132373/ Zie je je auto ertussen staan en wil je een groot formaat, even pb met welke auto |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vraag me af waar alle filmpjes blijven, heb zoveel mensen zien filmen maar kan nog nergens iets terug vinden.
|
|
||||
|
||||
die zitten nu allemaal in hun kelder te editen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat lijkt me ook. Video-editing vreet nou eenmaal veel tijd, maar dan heb je ook wat |
|
||||
|
||||
Dat is waar, maar een paar kleine youtube filmpjes kan toch wel. Kan van dit jaar enkel een paar idioten met een home made slee vinden.
Voor degene die het zich afvragen, het is niet mogelijk geweest om de hele stream te kunnen opslaan helaas. Ik heb nog een aantal pogingen gedaan maar mocht niet baten helaas. Verder is de stream een geweldig succes geweest volgens mij, ik heb enkel leuke reactie's gehad in ieder geval. Door de stroomstoring is het niet meer mogelijk geweest om zondag vanaf het begin van de middag iets live te krijgen. Spijtig maar dit was iets waar niemand wat aan kon doen. Eventueel een idee voor volgend jaar, een aggregaat meenemen. |